Is er nou nergens een goedkoop paard te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: Is er nou nergens een goedkoop paard te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:36

Redrumfox schreef:
Barmat schreef:
Ja, maar dan moet er WEL iemand reageren he.... Knipoog

Of mogen de paarden niet verkocht worden? Ik probeer aan alle kanten contact te krijgen!

Barbara mailt mij dagelijks netjes terug hoor, ze hebben het daar volgens mij heel druk (hoorde dat er een paar honderd e-mails waren binnengekomen over de palomino) en je kan niet verwachten dat die mensen dagelijks op de pc zitten. Knipoog

Dat is wel zo, maar ik kreeg geen enkele reactie... ook wel - tig keer gebeld en geen gehoor....
Gisteren uiteindelijk na veel vijven en zessen iemand aan de lijn gehad... en die vertelde me dat het paard waar ik in geïnteresseerd was, al was verkocht...... Boos!

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:46

ik ben er gisteren geweest en de telefoon gata nonstop, ze hebben meerdere lijnen maar als ze ingesprek zijn kun jij dat niet horen, dat is heel vervelend, ik zal even vragen of ze daar een bandje tussen gooien dat je weet dat ze in gesprek zijn.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:48

Dat is wel zo handig ja, want ik heb geloof ik wel 6 of 7 keer gebeld dat ik de hele tijd de telefoon uit heb laten rinkelen.... en dan krijg je ook zoiets van "wat is DIT nu voor toko?" terwijl dat dus klaarblijkelijk onterecht is....

Wel balen dat het paard in kwestie al verkocht is.....

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:17

Je hebt hele leuke haflingertjes en fjordjes voor een goed betaalbare prijs ( 1.000-2.500 euro). Vanaf 1.000 heb je goede ponytjes zonder gebreken, daarboven heb je het meer luxe sport type. Ik heb weinig een haflingers gezien boven de 2.500 euro.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:32

Barmat schreef:
Dat is wel zo handig ja, want ik heb geloof ik wel 6 of 7 keer gebeld dat ik de hele tijd de telefoon uit heb laten rinkelen.... en dan krijg je ook zoiets van "wat is DIT nu voor toko?" terwijl dat dus klaarblijkelijk onterecht is....

Wel balen dat het paard in kwestie al verkocht is.....

Nou we zijn erachter, we hebben een telefonische storing, de ene keer horen we wel de telefoon ander keer niet, we hebben nu voor de zekerheid maar het mobiele nummer erbij gezet. Knipoog

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:39

Heb je al een paard naar je zin gevonden? Zo niet; denk eens na over een draver. Heel intelligent, ook wel wat gevoelig (met name de merries), maar eenmaal voor je gewonnen: wil je nooit meer anders!

Voor info kun je altijd pb'en, niet dat we momenteel iets te koop hebben hoor, dat is de opzet niet.

Groeten,

Christel

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:45

RoyalMemory schreef:
Heb je al een paard naar je zin gevonden? Zo niet; denk eens na over een draver. Heel intelligent, ook wel wat gevoelig (met name de merries), maar eenmaal voor je gewonnen: wil je nooit meer anders!

Voor info kun je altijd pb'en, niet dat we momenteel iets te koop hebben hoor, dat is de opzet niet.

Groeten,

Christel

Ik heb een geweldige - en niet dure - Andalusiër gevonden, maar mijn stalhouder ziet het niet zitten om naar Amsterdam te rijden om hem te bekijken, dus dan houdt het op..
Draver vind ik nog altijd niet mijn ras, maar wie weet als ik er 1 bekijk dat ik hem toch leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:47

O nee toch niet die mooie?? Ga dan zelf eerst kijken. Tja ik weet niet waar je woont, maar kan een bokker met je mee? Ik zou me niet laten leiden door iemand anders. Ik heb vele paarden bekeken eer ik mijn huidige paard kocht en hij stond ook niet naast de deur.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:50

Een donkerbruine ruin van 7 jaar Knipoog Als je bij marktplaats > pony's 'andalusiër' intikt staat hij bovenaan.

Ik woon bij Deventer, maar ik denk niet dat er ergens een bokker is die zo gek is om dat hele pokke eind mee te rijden.

Mijn stalhouder wil hier in de buurt iets vinden, maar hier staat niks wat mij bevalt en ik weiger een paard te kopen waar ik niet blij mee ben omdat hij geen zin heeft om voor 1x met mij mee te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:52

ja dat is diegene die ik je tipte. Ik woon ongeveer 124km bij jouw vandaan, maar ik moet ook ongeveer 100 km rijden om bij mijn familie te komen, dus ik kijk daar anders tegen aan.

Als je auto kunt rijden, zou ik eerst zelf gaan en als het bevalt, wil misschien wel iemand anders met je mee.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:57

o was jij dat? (ik weet dat allemaal niet meer, heb zóveel tips gekregen van bokkers Nagelbijten / Gniffelen ) Autorijden kan ik niet, ben minderjarig.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:11

in woon in nunspeet mijn eerste paard kwam uit zeeland.
Mijn laatste paard uit groningen ook niet om de hoek dus.
als je een paard wilt die niet te veel moet kosten dan moet je er wel wat voor over hebben als die naast de deur niet te vinden zijn.

en anders moet je geduld hebben

tot er 1 in de buurt word aangeboden.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:20

ik heb zo het vermoeden dat er niet vaak meer zo goedkoop een andalusiër wordt aangeboden, dus geduld hebben zit er voor mij niet in in dit geval. Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:21

@redrumfox, mijn andalusier was nog goedkoper, maar vraagje hoe kan je dan aan dat geld komen?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:22

Misschien een shot voor open doel maarre....

je ouders?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:23

Ja, maar omdat er eerder in dit topic werd gezegd dat er geen 500 euro extra bijkon, deze zit er idd echt ver boven, dus vraag me dat af Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:24

Redrumfox schreef:
ik heb zo het vermoeden dat er niet vaak meer zo goedkoop een andalusiër wordt aangeboden, dus geduld hebben zit er voor mij niet in in dit geval. Knipoog

je leest niet goed.
Je zegt dat je stalhouders er niet heen wil omdat het te ver weg is. dus heb je geen geduld nodig want je komt er toch niet.

ik schreef dat als je een goedkoop paard in de omgeving wil je gedult zal moeten hebben.

je kan niet verwachten dat je met zo veel eisen snel een paard gevonden hebt die ook nog om de hoek moet staan

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:28

Furia schreef:
Ja, maar omdat er eerder in dit topic werd gezegd dat er geen 500 euro extra bijkon, deze zit er idd echt ver boven, dus vraag me dat af Clown

Nee, ik bedoelde het anders...

Kunnen de TS haar ouders niet mee gaan kijken naar het paardje Knipoog

Verwarrend he, af en toe Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:29

Ja zeker verwarrend Clown
Ja, das ook een goeie, en het lijkt me sowieso heel moeilijk om in de omgeving een paard te vinden.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:31

Okee, is dat duidelijk Tong uitsteken

En het is zeker moeilijk om in de omgeving een paard te vinden, zeker in het noorden bijv. Brabant is al wat makkelijker Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:32

Ja, Brabant en alles wat daaronder ligt idd Noordholland is stukken moeilijker (spreek uit ervaring, die van mij komt uit Zeeland).

Trouwens, misschien dit iets? viewtopic.php?f=5&t=787236
Staat als titel voor een spotprijs Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:34

Niet voor mij Clown Tong uitsteken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:35

Haha nee bedoel ook voor de TS he Tong uitsteken

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 16:09

Furia: ik heb een krantenwijk, daarmee verdien ik €110 per maand. We gaan dit paard dan leasen.
Breitling: hoe kom jij erbij dat ik veel eisen heb? lees eerst het topic even door voordat je zo'n nutteloze reactie plaatst.
Barmat: mijn ouders hebben geen verstand van paarden, ik in principe wel. Maar ik heb pas 1x in mijn leven een paard gekocht (was nog een slechte koop ook), dus ervaring; nee.

Furia: die paarden voldoen niet aan mijn eisen Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:20

omdat jij zegt dat je een recreatie paard/pony zoekt maar wel reageerd op sportpaarden met een perfecte hoogte en goed papier. die heb je niet voor 2000 euro.

voor 2000 euro kun je zoiezo niet veel eisen hebben. want met wat eisen zit je al snel aan een hoger bedrag.

of je moet op zoek naar een ouder paardje of pony. of genoegen nemen met een vuilnisbakken rasje die gezond is

want een paard met goed papier die al wat kent vind je niet voor 2000 euro.

als ik me niet vergis wil een recreatie paard maar wil je er ook af en toe een proef mee rijden.

er worden ontiegelijk veel dieren voor die prijs aan geboden alleen zullen ze vast niet allemaal aan je eisen voldoen. vandaar dat je er niet 1 vind. Dus of de prijs opschroeven, of genoegen nemen met wat minder denk ik zo.