Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_rosita_ schreef:mirgino schreef:!
mijn kind staat op plaats nr 1,en niets dat hem daar vanaf krijgt.
en het paard is het eerste wat weggaat als de centjes er niet meer voor zijn.
.
mijn paarden en ouders staan bij mij op nr 1. niemand die ze daar weg krijgt!
wanneer er geen centjes meer zijn, gaat alles weg, behalve mijn paardjes.
desnoods zou ik er een lening voor afsluiten! mijn dieren zijn mij veel, heel veel waard
jij ziet de vergelijking niet met een kind, ik wel degelijk
ProudJustify schreef:Hé Rosita, sta jij bij Van 't Schip in Groenekan?
Xx_Mitt_xX schreef:Nooit. Vrienden verkoop je niet!
mirgino schreef:Banjer schreef:Banjer gaat nooit weg, voor geen miljoen... zelfs niet voor meerdere miljoenen...
Het is misschien een kromme vergelijking, dus alvast excuses... maar je verkoopt je kind toch ook niet voor een miljoentje of meer?
Overigens moet iedereen het voor zichzelf weten, en ik respecteer het als iemand wel zijn/haar paard verkoopt voor een miljoen...
een hele kromme vergelijking!!!! een kind of een paard!
mijn kind staat op plaats nr 1,en niets dat hem daar vanaf krijgt.
en het paard is het eerste wat weggaat als de centjes er niet meer voor zijn.
als we de paarden gelijk zouden behandelen als mensen,dan zou er weinig paardenleed meer zijn.
Shalbo schreef:Xx_Mitt_xX schreef:Nooit. Vrienden verkoop je niet!
En zo hoort het! Schrikbarend hoeveel mensen hier zeggen dat ze hem zelfs voor de nieuwe eigenaar willen inpakken. Gooi je een band met je paard dan zo snel weg? Ik moet er niet aan denken. Geld maakt echt niet gelukkig, althans, niet door er je beste vriendje voor te verkopen.
runningkawa schreef:krijgen ze dan ook een weidemaatje met een gouden halster?
Ik vind die stal nu juist helemaal niet belangrijk, ben juist bang dat ze daar voor 23/7 in gaan belanden