mooi beestje hoor. Kan niet wachten op de aankomende foto's Je kan zometeen wel een heeel groot span gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mooi beestje hoor. Kan niet wachten op de aankomende foto's Je kan zometeen wel een heeel groot span gaan rijden

! Veel succes met het kleine ding

JoyCiej007 schreef:Zeker niet.... Daar ben ik ook wel eerlijk in, ik heb wel gelijk naar zijn beenstand gekeken, zijn gebit (heeft wel 2 van die haaktandjes/wolvendingetjes voor in zijn gebit, maar heeft daar op die plaats verder geen last van, gelukkig zitten ze daar, en niet verder achterin, anders hadden ze eruit gemoetenstaat van de hoefjes e.d.
Bovendien kom ik ieder jaar op die koetsenmarkt, en er staan altijd best wel leuke, mooie shetten, zeker geen afgedankte beestjes. Had toch wel verwacht dat het hengstje zou zijn, die zijn immers moeilijk kwijt te raken. Maar dat het een ruintje is, is toch wel een heel groot voordeel. bovendien zijn die mensen daar zo eerlijk, die zouden echt geen pony met ernstige gebreken, ziektes, of een erg afgedankte/verwaarloosde pony uitloven als prijs...

, hier kon je ook kiezen voor 400 gulden, dit veulen (lester) zag er des tijds helaas niet zo goed uit
, hij mankeerde echt van alles, maar goed het is allemaal goed gekomen en ik heb hem nog steeds
Gister weer even gelongeerd, vrij gesprongen, en toen even mijn bijrijdster voor Otje er op (is wel ietsje te lang, maar weegt haast niets, dus om even te proberen) en hij deed het super braaf. Is nog niet zo goed aan de stemhulpen als Otje, maar ga vandaag toch even het mentuig van Otje op Switch proberen
Zou hem toch ook gráág voor de kar wilen hebben 
kas_flower schreef:Wat leuk Joyce!
Als je nog een tuigje zoekt, heb ik hier nog wel wat liggen wat je even kan passen
Maargoed, ik ga vandaag dus eens even kijken.

Gefeliciteerd!

jaloers
hihi
is precies ook zo!

Gelukkig maar... Ik zou het in iedergeval wel erg netjes en eerlijk vinden als ze zouden zeggen 'laat die pony maar chippen en vraag maar paspoort aan, dan vergoeden wíj de kosten'...
A10 schreef:Pfff dit was dus 't 'addertje onder 't gras'...

A10 schreef:Pfff dit was dus 't 'addertje onder 't gras'...
men mag spreekwoordelijk gezien dan wel niet 'een gegeven paard in de bek kijken', maar dat vat ik dus niet al te letterlijk op. Kijk, dat zijn hoefjes even van de binnenkant wat meer bekapt moeten worden, prima, zijn mijn kosten voor mijn pony...