Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
briandylan schreef:Hoi
Nou ik wens je eerst maar heel veel sterkte met je paardje.
Zou er ook geen verband kunnen zijn met het voer?Het is misschien maar een idee.
Ze valt namelijk wat ik begrijp uit je verhaal alweer snel terug als ze weer in haar eigen stal is vanuit de kliniek vandaan.Misschien kan je informeren wat ze in de kliniek precies kreeg en van welk merk.Wil niet zeggen dat wat ze mankeerd door het voer komt maar misschien geeft ander voer wel wat verlichting?!
groetjes monique
ShirleyA schreef:briandylan schreef:Hoi
Nou ik wens je eerst maar heel veel sterkte met je paardje.
Zou er ook geen verband kunnen zijn met het voer?Het is misschien maar een idee.
Ze valt namelijk wat ik begrijp uit je verhaal alweer snel terug als ze weer in haar eigen stal is vanuit de kliniek vandaan.Misschien kan je informeren wat ze in de kliniek precies kreeg en van welk merk.Wil niet zeggen dat wat ze mankeerd door het voer komt maar misschien geeft ander voer wel wat verlichting?!
groetjes monique
Dat zou haast niet kunnen want Pasha stond eerst bij ons op stal en werd daar ziek, ging naar de kliniek en is toen naar de stal gegaan waar Brenda werkt. Dus dat zal toch ander voer zijn dan op 'oude' stal.
brenpasbeau schreef:ja ik doe dr een plezier mee om lekker los testaan
alleen zondag ging ze bokken en even uit dr plaat maar ma di wo niet meer gelukkig. ik spuit wel dr bene af met kout water als ze richting stal weer gaat.