geit schreef:er klopte iets niet nadat de mods de IP adressen hadden vergeleken ofzo toch?
waren 2 verschillende maar toch klopte er iets niet
Jup nu moeten ze er alleen nog achter komen hoe & wat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geit schreef:er klopte iets niet nadat de mods de IP adressen hadden vergeleken ofzo toch?
ingetarita schreef:ik snap er niks van hoor ineens alemaal verhalen :S
Deirdre schreef:Ik twijfel er ook niet aan, dat Paloma echt bestaat, net zoals Alison echt bestaat, en ik twijfel er ook niet aan dat Paloma weg is. Mijn vraag is, is dit echt naar een handelaar (en zo ja, waarom kan dan niemand zeggen welke handelaar) of dat arme Paloma gewoon naar de slacht is gebracht?
Er zitten zoveel onduidelijkheden en vraagtekens in dit verhaal, dat het een freakshow aan het worden is.
Deirdre schreef:Maarja, dan wil ik dus wel weten of ze echt Ingeborg is...
xLienepienx schreef:Dat is ook mijn grootste vraag.. Waarom kan niemand zeggen waar ze is. Wij willen toch alleen maar het beste met paloma voort, Dus dan is het toch gunstig om ons het telefoonnr en/of adres te gevenn?? OF zie ik dat nu helemaal verkeerd..
Deirdre schreef:Als Ingeborg/Ingetarita echt Ingeborg is en geen SA, dan moeten we haar niet te hard veroordelen vind ik. Als jij geen forummer bent, snap je inderdaad niks van dit soort dingen.
Mijn moeder zit wel eens op internet, kan msn'en en mailen en op marktplaats kijken, maar bij een forum snapt ze niks, net zo min als van IP adressen. Ze heeft er van gehoord en that's it.
Mocht Ingetarita echt Ingeborg zijn en niet Alison, mogen we haar niet te hard veroordelen vind ik.
Maarja, dan wil ik dus wel weten of ze echt Ingeborg is...
SmeeJ schreef:Je kunt ook niet weten wie er nu echt voor Lynn en Paloma is en wie voor allison!
kekaro schreef:waarom zo geheimzinnig als het allemaal goed zit ?!