Paloma, het verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:09

geit schreef:
er klopte iets niet nadat de mods de IP adressen hadden vergeleken ofzo toch?
waren 2 verschillende maar toch klopte er iets niet

Jup nu moeten ze er alleen nog achter komen hoe & wat.

Liezel1

geit schreef:
er klopte iets niet nadat de mods de IP adressen hadden vergeleken ofzo toch?
waren 2 verschillende maar toch klopte er iets niet

daar zijn ze nog mee bezig..

Chantal_enzo

ingetarita is de naam van Ingeborg op het forum.

juno1

Voor de duidelijkheid, een IP adres zegt niets, want je kunt ook anoniem.
En als @ingetarita bij 'een vriend' een broer of ander figuur zit dan komt daar een ander IP adres vandaan.
Conclusie volgens degene die het even controleerde is dan 'nee het is iemand anders'
Tot de persoon inlogt vanaf de eigen computer, bingo

Valt het niemand op dat @ingetarita toevallig lid wordt en als eerste in dit topic komt posten ?
Er zijn er wel meer hoor, heb ik ook wel vraagtekens bij.
Bokt is zo groot, waarom direct naar dit topic ( de goede met juiste intensies buiten beschouwing gelaten )
Er zullen nog wel meer SA komen als dit topic blijft lopen zoals deze dagen, benieuwd wat er allemaal nog uit dit doolhof van ellende komt.
En laat je niet op het verkeerde been zetten, weet zeker dat het verhaal Paloma klopt ( had haar aanbod/verkoop gelezen en dat paardje met spoed weg moest )

Als iedereen denkt dat het een flauwekul verhaal is dan krijgen ze rust, lopen minder risico dat er toch eens iemand aan de deur komt ( om persoonlijk dat verwende nest eens achter een paard te binden ) en degene die nauw betrokken zijn worden vergeten.
Dat zal de intensie zijn, alleen trappen jullie daar toch niet in.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:10

Het kan zijn dat Alison haar erover heeft verteld. Ze zei al dat ze het van haar vriend had gehoord.

Pfff

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:11

wie was gister eigenlijk die gene die met super veel smilies postte in het sorayalover ligt in het ziekenhuis topic, dat daarna op slot ging en bleef?

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:11

Ik twijfel er ook niet aan, dat Paloma echt bestaat, net zoals Alison echt bestaat, en ik twijfel er ook niet aan dat Paloma weg is. Mijn vraag is, is dit echt naar een handelaar (en zo ja, waarom kan dan niemand zeggen welke handelaar) of dat arme Paloma gewoon naar de slacht is gebracht?
Er zitten zoveel onduidelijkheden en vraagtekens in dit verhaal, dat het een freakshow aan het worden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:12

Allejesus. Het wordt wel erg moeilijk zo!
edit: dat was Aribian_girl oid Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-07 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:12

ingetarita schreef:
ik snap er niks van hoor ineens alemaal verhalen :S

oh? ze wist er wel wat van? en hier poste ze toch echt dat ze niks snapte van al die verhalen ineens

Sylvester06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:13

Deirdre schreef:
Ik twijfel er ook niet aan, dat Paloma echt bestaat, net zoals Alison echt bestaat, en ik twijfel er ook niet aan dat Paloma weg is. Mijn vraag is, is dit echt naar een handelaar (en zo ja, waarom kan dan niemand zeggen welke handelaar) of dat arme Paloma gewoon naar de slacht is gebracht?
Er zitten zoveel onduidelijkheden en vraagtekens in dit verhaal, dat het een freakshow aan het worden is.

Je kan er inmiddels een leuk boek over schrijven....

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:13

Dat is ook mijn grootste vraag.. Waarom kan niemand zeggen waar ze is. Wij willen toch alleen maar het beste met paloma voort, Dus dan is het toch gunstig om ons het telefoonnr en/of adres te gevenn?? OF zie ik dat nu helemaal verkeerd..

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:14

Als Ingeborg/Ingetarita echt Ingeborg is en geen SA, dan moeten we haar niet te hard veroordelen vind ik. Als jij geen forummer bent, snap je inderdaad niks van dit soort dingen.
Mijn moeder zit wel eens op internet, kan msn'en en mailen en op marktplaats kijken, maar bij een forum snapt ze niks, net zo min als van IP adressen. Ze heeft er van gehoord en that's it.
Mocht Ingetarita echt Ingeborg zijn en niet Alison, mogen we haar niet te hard veroordelen vind ik.

Maarja, dan wil ik dus wel weten of ze echt Ingeborg is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:16

Ja oke daar heb je een punt he.
Maarr,waarom zou ze zich dan niet kunnen bewijsen Knipoog dus 1 belletje fzo.

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:17

Dat vraag ik me ook af. Eerst zit ze bij haar vriend en die wordt boos als ze te lang achter de computer blijft zitten. Daarna kan ze toch achter msn om te mailen... Ik snap er geen hout van!

En heeft iemand er al aan gedacht dat Ingeborg niet overkomt als een meerderjarig iemand? Wat betekent dat wettelijk zij haar paard niet kan verkopen aan Alison(s ouders)?

Hoe zit dit dan?!

Deerne

Deirdre schreef:

Tja dat willen we dus allemaal Knipoog

Sylvester06

xLienepienx schreef:
Dat is ook mijn grootste vraag.. Waarom kan niemand zeggen waar ze is. Wij willen toch alleen maar het beste met paloma voort, Dus dan is het toch gunstig om ons het telefoonnr en/of adres te gevenn?? OF zie ik dat nu helemaal verkeerd..

Omdat....

(hoe zat het ook alweer)

Er veel loze afspraken zijn gemaakt, er gechanteerd wordt over en weer, mensen elkaar zwart maken over en weer, en er zijn zeer dubieuze mensen in het spel waar je je niet zomaar mee wilt inlaten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:18

Je kunt ook niet weten wie er nu echt voor Lynn en Paloma is en wie voor allison!

Sylvester06

Deirdre schreef:
Als Ingeborg/Ingetarita echt Ingeborg is en geen SA, dan moeten we haar niet te hard veroordelen vind ik. Als jij geen forummer bent, snap je inderdaad niks van dit soort dingen.
Mijn moeder zit wel eens op internet, kan msn'en en mailen en op marktplaats kijken, maar bij een forum snapt ze niks, net zo min als van IP adressen. Ze heeft er van gehoord en that's it.
Mocht Ingetarita echt Ingeborg zijn en niet Alison, mogen we haar niet te hard veroordelen vind ik.

Ergens schrijft Alyson ook al dat zij en Ingeborg elkaar al 4 jaar kennen, dus dat klopt ook niet.

geit

toevallig ze zit bij haar vriend en de IP adressen van allison en inge zijn verschillend.
ze kan niet te lang online blijven maar kan het ondertussen wel.
alison zegt de eigenaar te kennen, inge zegt er niks van te snappen van de verhalen

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:19

SmeeJ schreef:
Je kunt ook niet weten wie er nu echt voor Lynn en Paloma is en wie voor allison!

Ik denk dat iedereen hier op dit moment voor Paloma is, en niet voor Sorayalover/Alison.
Ook arabian_girl heeft volgens mij uitgesproken hier dat ze het er niet mee eens is dat Alison Paloma naar de slacht doet, en als ze dit had geweten, dat ze het had willen voorkomen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:20

als ze van ons af willen dan plaatsen ze een foto, met de datum in beeld, van de plek waar paloma nu staat
of ze geven het adres zodat iemand kan gaan kijken enzo.

waarom zo geheimzinnig als het allemaal goed zit ?!

Anoniem

Ja oke,
Maar wie woont er eigenlijk bij Allison in de buurt?

Chantal_enzo

kekaro schreef:
waarom zo geheimzinnig als het allemaal goed zit ?!

Dat het niet goed zit is denk ik al duidelijk Knipoog Het is nu alleen de vraag wát er niet goed zit.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 23:21

boeit me niet wie voor wie is, ik probeer wat te regelen en handelaren zijn niet de makkelijkste personen, die liegen alle sbij elkaar en willen alleen zeggen waar ze is voor 1100-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:22

Ja, Maar iig vind ik het heel knap wat je doen lynn!