Cheveyo schreef:de links liannes
tja blond he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:de links liannes
Citaat:Waarom anderen zwart maken, en vooral een Stichting die zoveel kan betekenen voor de mensen.
Citaat:Die komen steeds op hetzelfde neer, zwart maken van anderen, maar niks productiefs en onderbouwd, steeds weer aanvallen, maar geen argumenten.
En uw groepje, is niet zo groot, maar is wel luid, en gelezen heb ik alles.
Citaat:Dan mag een website een paar 100 Euro kosten, ik vind dat voor ons veel, en dat sparen wij eerst.
Citaat:Heb me lang ingehouden, maar de achtervolgings kracht die sommige van u laat zien, door op andere fora in te loggen alleen om een bericht zwart te maken, met argumenten die niet kloppen.
ardennen schreef:Citaat:Dan mag een website een paar 100 Euro kosten, ik vind dat voor ons veel, en dat sparen wij eerst.
kan zelfs gratis
liannes schreef:medruze schreef:Ik volg dit verhaal al een tijdje en val van de ene verbazing in de andere. Ook ik heb de links gelezen en gezien dat dit van begin dit jaar stamt... Kunnen mensen geen nieuw begin maken? Ben je in dit land levenslang de boeman als je één fout begaan hebt?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het rechtssysteem niet bestaat uit mensen die zo veroordelend en vooroordelend zijn.
Naar ik begrijp komt Professor uit Duitsland. Ik vind juist zijn nederlands duidelijk!
Zo'n stichting gaat toch niet in zee met mensen als ze de boel niet in orde bevinden???
beter lezen, dit topic is er nog maar net.
Citaat:Pardon? Zegt wie??? Volgens mij moet jij even beter lezen wat ík schrijf! Over het algemeen wordt hier niet goed gelezen wat mensen schrijven.
slimmerik schreef:Even een kleine greep uit de leugens tot nu toe:Joki schreef:Zoals iedereen hier gevolgd heeft zijn de Friese paarden gered. Nu wil de PvdD deze opkopen en dan met behulp van Stichting Horses Care Good herplaatsen.
Blijkt dus gewoon niet waar te zijn….Joki schreef:Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.
Als je iets uitzoekt, zoek het dan ook goed uit en niet tot het punt waarop de sensatie begint.
Alweer een leugen…..Professor schreef:Stichting Horses Care Good, heeft niets met de stal Duin & Daal te doen, de Stichting benut alleen de accomodatie.
Even “vergeten" dat manege-eigenares in het bestuur van de Stichting zit….Professor schreef:De Partij voor de dieren, heeft de Stichting gevraagd, wannneer zij overeengekomen zijn met de eigenaar van de Friese Paarden, of de Stichting wil helpen met de onderbrenging van de paarden.
Bovendien hebben zij gevraagd, hoe het een en ander te organiseren zou zijn.
Euhhhh juist ook niet waar volgens PvdD…..Professor schreef:Dit is niet relevant, het gaat hier om de Paarden, en niet om de Stichting Horses Care Good. Wij zijn benaderd en dan geven wij er gevolg aan.
Gewoon vol blijven houden….Joki schreef:
De zaak is te onbelangrijk bevonden voor een LJNnummer dus voor jullie ook niet op die manier toegankelijk.
Weer een leugen….Joki schreef:Stichting en stal zijn aparte rechtspersonen;
Ja maar wel dezelfde personen….Professor schreef:Zoals ik al eerder geschreven heb, heeft de Stichting Horses Care Good, geen vervlechtingen met de bezitters van de stal.
Tja de KvK beweert wat anders……
ardennen schreef:Citaat:Pardon? Zegt wie??? Volgens mij moet jij even beter lezen wat ík schrijf! Over het algemeen wordt hier niet goed gelezen wat mensen schrijven.
dat was liannes, tenminste zo lees ik het
topic is nog maar sinds 20/11/2006 van start gegaan. maar zal niet goed kunnen lezen
Citaat:ardennen schreef:
Quote:
Pardon? Zegt wie??? Volgens mij moet jij even beter lezen wat ík schrijf! Over het algemeen wordt hier niet goed gelezen wat mensen schrijven.
dat was liannes, tenminste zo lees ik het
topic is nog maar sinds 20/11/2006 van start gegaan. maar zal niet goed kunnen lezen
Nog iemand die niet kan lezen? Het gaat niet over dit topic... Ik heb het niet eens over dit topic. Het gaat over de links die genoemd worden...
Het wordt trouwens wel een lekker gegooi met modder hier... Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling... MODERATORS?
medruze schreef:
Pardon? Zegt wie??? Volgens mij moet jij even beter lezen wat ík schrijf! Over het algemeen wordt hier niet goed gelezen wat mensen schrijven.
liannes schreef:Cheveyo schreef:de links liannes
tja blond he![]()