Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charos schreef:Shanna wil je het filmpje echt niet meer plaatsen? Ik ben ontzettend benieuwd hoe de proef zelf ging (ongeacht of je nu winst of verlies hebt gereden).
haike schreef:Ok, zonde dat we het filmpje niet meer te zien krijgen.
Verschillende van je medestanders zeggen dat het absoluut geen wp, maar ook zeker geen vp waard was. Troosten je met het feit dat het een jurysport is.
Laat ons dan zien hoe het is gegaan, dan kan iedereen voor zichzelf oordelen.
WowAmigo schreef:Maar straks gaat ze weer starten met 2 nieuwe paardjes begrijp ik en dan komen de topics met de mooie plaatjes en scores weer...
WowAmigo schreef:Nou, ramptoeristen, normaal gesproken zijn er bij de topics van Shanna volgens mij nog veeeel meer euh * denkt na * fijne plaatjes-kijk-toeristen?? .
Even goed geen reden om niet met de billen bloot te gaan en het filmpje te plaatsen!
astridastrid schreef:Ooh, had Shan d'r coupons nog niet! Hoe wist ze dan dat ze al die punten had voor galopswissel/ travers/ uitgestrekte stap?
En op de FjoVriLi site staan Kel's punten wel "actueel" en die van Shan dan niet????????
haike schreef:Mooi dat geen verliespunt was (stonden er ook andere punten op internet. )
Maar gaat hier niet om wel of geen vp, gunt niemand je denk ik. Ging meer om de reactie
Taaclover schreef:haike schreef:Mooi dat geen verliespunt was (stonden er ook andere punten op internet. )
Maar gaat hier niet om wel of geen vp, gunt niemand je denk ik. Ging meer om de reactie
Nee die staan er niet op....
Denk dat het flink bellen wordt want de coupons zijn met deze telling ook de deur uitgegaan richting KNHS
Taaclover schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHANNA HAD GEEN VERLIESPUNTEN
Ik word net gebeld door een vriendin van mij die de coupons heeft meegenomen!
Ze zijn er bij Shanna uitgegaan van uitgegaan dat 180 een winstpunt is in plaats van 204!
Foutje van het secretariaat dus maar Shanna had 179 en 183..
Klopt het toch wat wij dachten dat het nooit zo slecht kon zijn dat ze verlies zou rijden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Taaclover schreef:haike schreef:Mooi dat geen verliespunt was (stonden er ook andere punten op internet. )
Nee die staan er niet op....
Denk dat het flink bellen wordt want de coupons zijn met deze telling ook de deur uitgegaan richting KNHS
Taaclover schreef:Nee ze zijn op bv - 30 uitgekomen en dat hebben ze van 180 afgehaald i.pv. 204
En Haike.. ik tel ook niet altijd mijn coupons na.
En