Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vincenza schreef:
sjorsie schreef:vincenza schreef:
staat ook pagina 1 en deze flutdiscussie heeft nu inmiddels al 13 pagina's vol gekregen
aukje91 schreef:Zo, wat weten jullie allemaal goed dat dit een flutzadel is? Allemaal in het echt gezien en uitgeprobeerd zeker?
Wie weet is dit wel een heel goed zadel.
Ik zou zelf ook liever naar een echte ruitersportzaak/zadelmaker gaan om een zadel te kopen, maar jullie oordelen wel erg snel.
Citaat:Jij riep: "Dat betekend dat ik ALLES zou mogen verkopen. Sporen met ijzerdraad er omheen, of misschien met een flinke stroomstoot er doorheen, bitten van prikdraad of weet ik veel wat. Alles mag ik verkopen. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen paard.
Waarom wordt mij dan toch dierenmishandeling ten laste gelegd?"
pmarena schreef:Enige in dit topic waar ik wel een beetje om moest grinniken was de reactie van iemand die 400 euro zo goedkoop vond en stellig meldde dat het dan vast geen eerlijk handwerk zou zijn maar dat de zadels gewoon zo uit een machine zouden zijn gerold. Daar zou ik wel eens een filmpje van willen zien , een zadel-machine
Zadels zijn eigenlijk altijd handwerk zover ik weet. Of dat nu gebeurd in een Oosterse fabriek of in een Westerse waar er een moderner interieur is...
Het is niet zo dat er machines zijn waar je aan de ene kant wat koeievellen enzo erin stopt , en aan de andere kant komen er zadels uit
Thokkadisje schreef:Het zadel is van de site gehaalt geloof ik
goldflower schreef:Waar maken jullie allemaal een drukte om zeg pfff .
Laat ieder doen wat tie wil ,koop je een zadel bij de TP hun probleem,past tie niet gaat tie terug of laten ze hem stellen.
Ik heb mn zadel in een een paardenzaak gehaald nou daar werd hij ook nie gepast,had geluk dat hij goed zat ,later nog ff laten stellen.(want dat doe ik eens in de zoveel tijd)
En dan zal ik je vertellen tis ook maar een goedkope Wintec 500 en nog tweedehands ook.
En waarom omdat ik gewoonweg geen geld heb voor een duurmerkzadel.
Zolang die goed zit kan t mij niet boeien waar die vandaan komt