Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nassie schreef:Ik heb hem gekregen gister als cadeautje en vind hem echt geweldig!!
( viewtopic.php?f=53&t=646692&hilit= )
Had hem al op Internet zien staan en wilden hem meteen hebben, maar bij de Drama hadden ze hem niet..
De rede waarom ik hem kreeg: "Ja ik vind het zo zielig dat jou pony verdwijnt in het gras, we moesten gewoon wat hebben om haar op te laten vallen"
echt mooi
XXX

Nassie schreef:Ik heb hem gekregen gister als cadeautje en vind hem echt geweldig!!
( viewtopic.php?f=53&t=646692&hilit= )
Had hem al op Internet zien staan en wilden hem meteen hebben, maar bij de Drama hadden ze hem niet..
De rede waarom ik hem kreeg: "Ja ik vind het zo zielig dat jou pony verdwijnt in het gras, we moesten gewoon wat hebben om haar op te laten vallen"
Xx_Marleen schreef:Ik vind hem best wel stoer eigenlijk. Iedereen vind hem lelijk dus zijn er niet zoveel die zo`n halster hebben. Leuker dan allemaal het zelfde halster tog?

ik heb medelijden met de paarden die dit draagt
ik vind hem op die shet echt superleuk staan, maar zie hem me nog niet omknopen op een vos ofzo
LovesSaartje schreef:Chocotof schreef:Verschrikkelijk.
Wel erg leuk voor kleuters die met de shetjes door het weiland hupsen.
ze zijn er helaas niet in pony maat!
!
)