Ik ga denk ik gwn vragen of ze alweer meegaat, ik hoop van wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pittig diertje, en lekker snel op het strand. 
) iemand nog een ander (uitgezonderd Miss A ivm herstelling) Iejoorr schreef:Misschien nog iemand hier die op Poelenburgh rijd die iets weet voor mij?
Ik ben echt een aantal keer op van die vervelende paardjes geweesd, in het begin vond ik de strandritten echt leuk, maar het is nu 3x achter elkaar fout gegaan (paarden die ervandoor gingen mensen die zijn afgestapt vanwege het drukke paard etc.) en ik wil weer wat vertrouwen krijgen in de strandrit, dus zoek ik een rustig paardje. Ik zat de denken aan Ko of Vera (met cindy heb ik slechte ervaring) iemand nog een ander (uitgezonderd Miss A ivm herstelling)
goede herinneringen aan 
) Iejoorr schreef:Chellegoede herinneringen aan
die rende met mij de zee in joh! Uit eindelijk toch nog 3e mee geworden achter norma en oililly, ja Chelle is wel een goed idee (als ik daar nu nog op mag)

Iejoorr schreef:Ik wist dat oililly geleasd was, wilde ik ook niet op, heb me aardig stilgehouden toen die naam viel Rare verhalen over gehoord
Jakuza is 1 van de aanstichters van het onvertrouwen. samen met Skippy en Bodi.

Iejoorr schreef:ja norma ken ik, 2x op gereden naar het strand, dark is ook wel leuk ja
rembrandt gaat nu ook veel mee naar het strand!
Zelfs met iemand die maar 4 jaar reed, dus hij is wel wat minder geworden.
wynanda heb ik nog nooit zien lopen, wel wyoming maar die is geleasd, was een leuk paard.
Ik ga wel op Chelle, vond ik een geweldig paard met die tong ook
Chelle die is vaak voor de wat kleinere.. maar weet niet of die nog mee gaat eigenlijk, omdat ze alweer wat ouder is 

Als je nog vragen hebt kan ik kijken of ik die voor je kan beantwooden. Rij er zelf al erg lang, maar de wat ''nieuwere'' paarden of pony's ken ik natuurlijk niet heel super
fionaa schreef:@Iejoorr, ik denk dat vera wel een goede voor je isChelle die is vaak voor de wat kleinere.. maar weet niet of die nog mee gaat eigenlijk, omdat ze alweer wat ouder is
Verder een draver misschien, dan niet Jakuza omdat je daar minde vetrouwen in hebt. Of misschien Fjord..
Anders geven ze je een rustig en vertrouwd paardje als je het vertelt wat je ervaring is geweest.
Ik kan je geen tips geven omdat ik al 6jr mn eigen paardje hebAls je nog vragen hebt kan ik kijken of ik die voor je kan beantwooden. Rij er zelf al erg lang, maar de wat ''nieuwere'' paarden of pony's ken ik natuurlijk niet heel super
Iejoorr schreef:Danny mocht niet meer naar het strand dacht ik, ik had hem gevraagd op kamp, maar die mocht niet mee. Misschien was het alleen voor toen?
Ik vond ilona ook erg leuk, maar weet neit of die nog mee gaat?

Ze was alleen soms wat bijterig naar het paard voor haar. Cheetahfan schreef:Roos11 @ Ik zat zondag op Wynanda, en ik was de voorste (na de begeleidster) en ze heeft niet geschopt.Ze was alleen soms wat bijterig naar het paard voor haar.