Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
roosbananas schreef:€ 13,45 bij mascha ruitersport
€ 13,50 bij piaff ruitersport
Marrepar schreef:roosbananas schreef:€ 13,45 bij mascha ruitersport
alsof die 5 cent wat uitmaakt

RUBYWHITE schreef:ja dan krijg je gewoon de juiste kleur, dat weet ik zeker...ik heb zelf ook de rosa bij piaffe weg. je moet alleen wel duidelijk aangeven welke bandages je er bij wilt. als ik je 1 tip mag geven, neem niet die van HH, die zijn donkerpaars maar van katoen en niet zo stevig. BR heeft ook roze bandages (zijn 16euro, dus ietsjes duurder als die van HH) en die kleuren veel mooier bij het geheel en zijn van fleece...
.
Marrepar schreef:roosbananas schreef:€ 13,45 bij mascha ruitersport
alsof die 5 cent wat uitmaakt
ArieLover schreef:AHH; die Coral, Rose en Ocean.
Dat is niet zo goed voor je portemonnee, hebben ze het ook in Dressuur?

roosbananas schreef:héhé momenteel geen last van
geld zat
? suziej schreef:roosbananas schreef:héhé momenteel geen last van
geld zat
Doneren?

, heb vorige week woensdag betaalt , vrijdag kreeg ik bercht dat het bedrag was gestort en de bestelling toen was opgestuurt en vandaag zou ik het amagezien al gehad hebben ^.^ 
BailyKarlos schreef:Nou zoals jullie weten heb ik 2 en een halve week geleden de kleuren Rosa en Ocean + bijpassende bandages bij Piaffe ruitersport besteld en direct betaald.
Het duurde best lang dus ik had vorige week gebeld of het allemaal wel goed was gegaan en of ze beide dekjes nog op voorraad hadden. T was allemaal prima en het zou dezelfde dag nog de deur uit gaan (dat was dus vrijdag).
Nu word ik vandaag gebeld dat ze bezig waren met mijn bestelling en dat ze Ocean niet meer hadden!
Dus ik hoe kan dat ik had al 2 en halve week geleden besteld en betaald en ook nog gebeld.
Tja hij lag apart maar hij is aan iemand anders verkocht en we kunnen er niet meer aan komen.
Dus 1 ik word voor gelogen en 2 iets wat ik betaald heb word gewoon aan een ander verkocht.
Ongelovelijk!!!!!! Dit is de laatste keer dat ik hier besteld heb!!!