Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lundi schreef:Geachte Bokkers'
Tijdens de nacht van 30 op 31 december werd één van onze paarden gestolen in Waasmunster, meerbepaald in de Dommelstraat. Deze merrie stond samen met 3 andere drachtige merries op de wei.
Signalement:
-naam Olympic
-brandmerk SBS
-drachtige merrie, ongeveer 1m68 schofthoogte
-een fijn en smal, mooi, hoogbenig bloedgevoerd paard met opvallend lief hoofdje,
fijn in de benen.
-9jaar
-kleur: zeer speciaal lichtbruin met zwarte manen en staart
-iets donkerdere lijn op ruggewervel
-witte ronde vlek op voorhoofd, eronder een haarwervel
-links achterbeen: wit tot ongeveer aan kogel
merrieveulen schreef:heb je geen foto's van het paard zelf? qua bouw/ massa e.d. zijn ze vaak nog wel verschillend...
Hissa_co schreef:Ik snap gewoon niet sat mensen het paard en de eigenaar hen zoiets aan kan doen!'k kan alleen niet helpen, woon niet meer in Nederland, Ik hoop dat jullie hem vinden!!!
![]()
Barby schreef:haaij, hoe halen mensen het in hun hoofd om zomaar paarden te gaan stelen, dan ben je toch ook niej echt lekker in je hoofd. Het zijn ook gewoon dieren, die gewoon respect mogen hebben. En trouwens het lijkt me ook heel moeilijk om die beesten te jatten, ik bedoel ze zijn vrij groot en sterk. En ze kunnen ook best wel veel lawaai maken.
kusj Barby
Barby schreef:
wat denk je zelf? als er iemand komt met een lekker worteltje, en die neemt je paard rustig mee, dan verzetten de meeste paarden zich echt niet hoor, die snappen toch niet dat ze gejat worden... een paard dat netjes heeft geleerd de trailer op te gaan, en braaf is bij vreemden, is toch echt zó meegenomen.
sybje schreef:
zie bovenstaand verhaal
niet elk paard is zo dom dus