Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vreselijk om zo je geliefde paard te verliezen
Heel veel sterkte meid. Je hebt alles voor hem gedaan wat je kon doen... yatoucha83 schreef:goed gedaan meis, je hebt hem veeeeeel pijn bespaard. ik heb een oudere pony en ik weet dat ik ooit voor zo'n keuze kom te staan, je verstand op nul en het beste doen voor je paard....
knap hoor meid!
veel sterkte, geen woorden voor!
xxxies leonie
Maar ik heb m'n best gedaan..

xdenisex schreef:op dit moment denk ik dat ik het al redelijk geaccepteerd heb,mijn tranen zijn op denk ik ,ik begin nu ook steeds meer de positieve kant van alles te bekijken,en dat vindi k wel prettig...
nogmaals bedankt voor jullie reacties,dat is ook een deel van mijn verwerken ,de lievve meelevende reacties!
dikke knuffel van mij en lyr
_Michelle_ schreef:Fijn om te horen dat het al ietsje beter met je gaat. Heb je wel een beetje afleiding of zit je de hele dag thuis aan hem te denken en herinneringen boven te halen?
Leo_ke schreef:Ey..
Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik voelde me zó aangedaan door jouw verhaal, dat ik dit wel moest doen...
Sorry dat ik een foto van iemand heb gebruikt ook...
Deze heb ik dus voor je gemaakt, echt op Lyric lijkt hij niet, en ik heb 'm op sommige plekken te donker gemaaktMaar ik heb m'n best gedaan..
[image]
Nogmaals heel veel sterkte met dit vreselijk verlies