Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MiraMar schreef:Wat een leuk paard zeg! Enne, waar sta je nu op stal, is dat in Utrecht? Komt me namelijk helemaal niet bekend voor, maar ziet er wél erg mooi uit!

Op sommige plaatsen was ie wel kijkerig maar dan kreeg k hem na een tijdje er toch goed doorheen! Heel opvallend dat ik hem met mn kuiten kan rijden :p (Falcon moest je altijd naar voren schoppen
) M'n instructrice was ook heel tevreden hoe het rijden was verlopen! Okey, niet alles gaat in een keer perfect maar er zaten wel goede stukken tussen 

Anoukie schreef:Wel leuk dat er al meer mensen via Bokt aan een nieuw paard zijn gekomen (INkie, Anoukie,... nog meer?)!
)
)xcynthiax schreef:sow, jij boft ff met zon superpaard!!!ik hoop dat er snel fotos komen, want daar ben ik erg benieuwd naar?
(maar waarom had je die ene keer met slof gereden???????)
iwayalover"]
[quote="xcynthiax schreef:sow, jij boft ff met zon superpaard!!!ik hoop dat er snel fotos komen, want daar ben ik erg benieuwd naar?

er zijn zat hulpteugels die je daarvoor ook kan gebruiken. xcynthiax"]
[quote="iwayalover"][quote="xcynthiax schreef:sow, jij boft ff met zon superpaard!!!ik hoop dat er snel fotos komen, want daar ben ik erg benieuwd naar?

er zijn zat hulpteugels die je daarvoor ook kan gebruiken.
GribaldiFAN schreef:Slof is meest voor de hand liggend. Hier zet je het paard niet mee vast en hoef je alleen te gebruiken als het echt nodig is. Erg slim dus! Verder is het denk ik ook niet zo relevant in dit topic.....

iwayalover"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Slof is meest voor de hand liggend. Hier zet je het paard niet mee vast en hoef je alleen te gebruiken als het echt nodig is. Erg slim dus! Verder is het denk ik ook niet zo relevant in dit topic.....

Het maakt ook verder niet uit....Voorlopig rijd ik waarschijnlijk even met slof! Gewoon voor de zekerheid en Lesley soms een beetje te helpen.... Maar dat doet er verder niet toe 

Hij had bij het rollen zn halster eraf gerolt en toen hij uit het weilnd moest gaf hij mn instructrice (ik was er niet bij) de kans op zn halster om te doen
Slim paard! en ik geef hem groot gelijk