Op zoek naar 'het nieuwe paard' (foto's!!!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:46

Ze heeft hem al gekocht Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:18

Ziet er mooi uit!!!

heel veel plezier met um

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:10

Wat een leuk paard zeg! Enne, waar sta je nu op stal, is dat in Utrecht? Komt me namelijk helemaal niet bekend voor, maar ziet er wél erg mooi uit!

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:44

Hij is echt supergaaf Ingrid Hyper!
Lekkere glimworm en hij kan ook mooi lopen.
Ik vind ook dat je erg goed op hem past. Ben benieuwd of je rijfoto's hebt gemaakt vandaag

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:08

iwayalover schreef:
Ben benieuwd of je rijfoto's hebt gemaakt vandaag

Me to Haha! Cool

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 17:54

MiraMar schreef:
Wat een leuk paard zeg! Enne, waar sta je nu op stal, is dat in Utrecht? Komt me namelijk helemaal niet bekend voor, maar ziet er wél erg mooi uit!

Ik sta nu in Haarzuilens bij mn instructrice...

Helaas moet ik iedereen teleurstellen... geen foto's vandaag Tong uitsteken
Vandaag heb ik wel gereden en het ging best goed Op sommige plaatsen was ie wel kijkerig maar dan kreeg k hem na een tijdje er toch goed doorheen! Heel opvallend dat ik hem met mn kuiten kan rijden :p (Falcon moest je altijd naar voren schoppen Schijnheilig ) M'n instructrice was ook heel tevreden hoe het rijden was verlopen! Okey, niet alles gaat in een keer perfect maar er zaten wel goede stukken tussen *LOL*
Hij is nu ook al stukke beter gewend op stal! Hij is veel rustiger dan gister!
Hij heeft vanmorgen lekker in de stapmolen gelopen toen ben ik gaan rijden en na het rijden heeft ie nog lekker 1 1/2 uur in t weiland gestaan!
Ik hoop dat ik jullie zo weer op de hoogte heb gehouden Tong uitsteken
Morgen zal ik mn vader eens lief aan kijken en vragen of ie met rijden een paar leuke foto's kan schieten Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:51

Zo hij wordt lekker verwend. Fijn te horen dat het zo super doet en dat ie zo ongelovelijk goed behandeld wordt. Ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie een goede combinatie gaan worden. En die foto's komen wel!

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:08

Goh fijn dat het zo goed gaat hee!!! (voor jou trouwens ook fijn om te horen dat je paard het goed heeft of niet GribaldiFAN?! )

En idd die foto's daar wacht ik wel op! ben wel benieuwd hoor maar heb geduld Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:27

Wel leuk dat er al meer mensen via Bokt aan een nieuw paard zijn gekomen (INkie, Anoukie,... nog meer?)!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:12

Anoukie schreef:
Wel leuk dat er al meer mensen via Bokt aan een nieuw paard zijn gekomen (INkie, Anoukie,... nog meer?)!

Ja, ik. Ik heb het ex-paardje van IngridM gekocht!
Oké, niet helemaal NIEUW paard, want het is mijn eerste... maar toch! Haha!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:22

Anoukie schreef:

Ja, ik heb Ushi via bokt gevonden en van Teigetje gekocht Knipoog

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:36

iwayalover schreef:
(voor jou trouwens ook fijn om te horen dat je paard het goed heeft of niet GribaldiFAN?! )

Zekers te weten! Als je dit ziet is het toch alleen maar super dat ie zo terecht is gekomen! Volgens mij kan iemand anders iets meer niet wensen. Ik mis hem nog wel maar heb er vrede mee.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:39

Anoukie schreef:

Uhm niet alleen via bokt maar ook door bokkers.
ZO zijn er door de advertenties die ik zet verschillende bokkers aan een paard gekomen.
sjuimpje - triumph
suzanne H - urlando & kulana
von - Stravinsky hengst

En volgens mij zo nog wel meer.
(En heb er nu weer 2 in de aanbieding Knipoog )

natuurlijk ook Lesley Haha!

Ik vindt het wel leuk want nu hoor ik nog af en toe wat van ze. Vooral als je met een bepaalde lijn fokt is het fijn te weten hoe de andere paarden uit de stam het doen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:01

hij staat je goed hoor

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 09:13

Gister weer lekker gereden!
Ondanks het waaien en stormen was ie heel rustig! (naja goed te rijden)
Hij laat ich gemakkelijk rijden maar ondanks dat vond mn instructrice het misschien even handig om met slofteugel te rijden omdat je maar nooit wist wat ie zou doen want het is toch een vreemd paard! Maar ja ik heb hem niet nodig gehad!
Toen even een tijdje uitgestapt en weer lekker op stal gezet. 's middags heeft ie nog in het land gestaan of in de stapmolen (dat weet k niet want dat heb ik niet gedaan! Haha! )
Hij wordt nu ook al een stukje rustiger als je hem op de was plaats zet maar dat vindt ie nog steeds heel spannend en kan die niet stilstaan!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:10

Gaat goed zo te horen! Fijn hoor! die slof is ook nieuw voor hem Haha! (nog nooit met hem mee gereden). Nu nog een keertje rijfoto's daar want ben ik toch wel benieuwd naar Haha!

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:54

ja ik ben ook wel erg benieuwd nou ingrid *LOL*

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:35

Anjatjeuh"]
[quote="Anoukie schreef:

Ja, ik heb Ushi via bokt gevonden en van Teigetje gekocht Knipoog
[/quote]

ja hoor, hier nog ééntje : ik, via curly2day *LOL* !

btw : veel plezier met hem, inkie OK dan! !

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:46

sow, jij boft ff met zon superpaard!!!ik hoop dat er snel fotos komen, want daar ben ik erg benieuwd naar?

(maar waarom had je die ene keer met slof gereden???????)

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:11

xcynthiax schreef:
sow, jij boft ff met zon superpaard!!!ik hoop dat er snel fotos komen, want daar ben ik erg benieuwd naar?

Dat heeft ze in haar bericht al gezegd Knipoog

Ze heeft het paard dus net nieuw en omdat het hard waaide en ze niet wisten hoe Lesley zou reageren heeft ze op aanraden van haar instructrice een slof omgedaan voor de zkerheid dus.
Ze heeft hem niet nodig gehad zegt ze al

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:25

iwayalover"]
[quote="xcynthiax schreef:

Ze heeft het paard dus net nieuw en omdat het hard waaide en ze niet wisten hoe Lesley zou reageren heeft ze op aanraden van haar instructrice een slof omgedaan voor de zkerheid dus.
[/quote]

maar waarom een slof Verward er zijn zat hulpteugels die je daarvoor ook kan gebruiken.

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:27

xcynthiax"]
[quote="iwayalover"][quote="xcynthiax schreef:

[/quote]

maar waarom een slof Verward er zijn zat hulpteugels die je daarvoor ook kan gebruiken.
[/quote]

hèhèhèhèhèhè.......gaan we weer

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:56

Slof is meest voor de hand liggend. Hier zet je het paard niet mee vast en hoef je alleen te gebruiken als het echt nodig is. Erg slim dus! Verder is het denk ik ook niet zo relevant in dit topic.....

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:24

GribaldiFAN schreef:
Slof is meest voor de hand liggend. Hier zet je het paard niet mee vast en hoef je alleen te gebruiken als het echt nodig is. Erg slim dus! Verder is het denk ik ook niet zo relevant in dit topic.....

Nee idd dat vind ik dus ook! Wat heeft het voor nu om in dit topic hierover te gaan beginnen Verward

Ingrid weet echt wel wat ze het beste kan doen

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 17:41

iwayalover"]
[quote="GribaldiFAN schreef:

Nee idd dat vind ik dus ook! Wat heeft het voor nu om in dit topic hierover te gaan beginnen Verward

Ingrid weet echt wel wat ze het beste kan doen
[/quote]

Het was niet eens mijn Idee Tong uitsteken Het maakt ook verder niet uit....Voorlopig rijd ik waarschijnlijk even met slof! Gewoon voor de zekerheid en Lesley soms een beetje te helpen.... Maar dat doet er verder niet toe Knipoog
Je kunt een paard met de slof rijden of op de slof en ik rijd hem dus op mn teugels en als het even nodig is dan weet hij dat er een slof onder zit!
Het maakt mij verder niet uit maar mn instructrice vond het voor de eerst paar keren wat veiliger! En het is niet zo dat een slof automatisch slecht hoeft te zijn! Ik gebruik hem het zelfde als een Thiedeman alleen dan korte stukjes op kleine momenten! Het is soms ook even om Lesley te helpen concentreren op op mij! Hij wist niet wat hem over kwam toen hij de fel gekleurde hindernissen naast de bak zag en al helemaal niet toen hij voelde dat de bodem niet zo zwaar was Tong uitsteken
Dus hierbij even onderdeel softeugel afgesloten.... Mijn instructrice en haar man zullen heus wel weten wat ze doen (zitten al jaren in het vak en niet zonder succes) en ik rijd onder hun begleiding dus als ik iets verkeerd doe hoor ik dat ook Knipoog

Vandaag heb ik hem vooral lang en laag moeten rijden en vooral ontspannen.. echt de basis...! Ook vandaag moest ik even met de slofteugel rijden en toen het laatste kwartiertje ofzo hem er af... (ik rijd maar een half uurtje ofzo omdat alles weer opbebouwd met worden)het ging gewoon super goed *LOL*
Lesley heeft vandaag ook de hele ochtend in het land gestaan! Eigenlijk was het niet de bedoeling zo lang...... Maar hij wilde er niet meer uit! Haha! Hij had bij het rollen zn halster eraf gerolt en toen hij uit het weilnd moest gaf hij mn instructrice (ik was er niet bij) de kans op zn halster om te doen Haha! Slim paard! en ik geef hem groot gelijk Tong uitsteken

Verder kan ik nog niets beloven qua rij foto's..... Maar zodra ik een fotograaf heb gevonden komen ze hier te staan Tong uitsteken