Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 09:08

Noukie12, van dat springzadel hoor ik wel vaker! Ik heb zelf nog een dressuurzadel en Wintec veelzijdigheid liggen, hopelijk past 1 van die 2. Al gebruik ik nu de Wintec ook voor Hilea. Maargoed die is tzt met verlof. En wat was de ervaring van je vriendin? Meestal hoor ik alleen maar positieve verhalen over Country Mill. Het is voor mij erg uit de buurt dus zal er zelf niet snel heen gaan.

Nouvel, knap zo met de longeersingel! Sowieso echt mooi paard ook <3

Waidida, jammer zadel niet zo goed beviel. Ik heb een BBP gekocht voor het allereerste stukje.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 10:36

Urosa, thanx!

Ik heb nu voor de Fries een wintectje van een stalgenootje kunnen lenen die zij niet meer gebruikt, wel dressuur, maar ligt op hem gewoon verbazend netjes. Smallere boom erin gedaan en we kunnen voorlopig even vooruit.
Van onze vorige paarden heb ik nog 2 Wow zadels liggen, als ze eenmaal goed onder het zadel zijn allebei hoop ik dat we die pas kunnen krijgen.
Ik zit zelf niet zo graag op een vzh of springzadel :+

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:59

Vandaag wilde ik werken maar vriend van mithras had andere plannen, dus maar even samen laten spelen Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waidida

Re: Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

Die kunnen zich wel leuk amuseren samen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:47

Ahhh spelen is ook heel belangrijk!

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:06

leuke paarden allemaal hoor :D

Ik kreeg vandaag een filmpje van Fellow aan de longe. Hij was erg over hem te spreken, hij deed het heel goed.
Even een screenshot uit het filmpje

Afbeelding

Hij lijkt ontzettend op zijn moeder qua uiterlijk.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:39

Mooie screen shot van fellow

Ja waidida en nouvel, dat spelen is echt goed voor hem.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:39

Mooi plaatje van Fellow, fijn dat hij het goed doet!

Hier vanavond ook een poging tot longeren gedaan, maar hij was erg scherp met de koude wind en alles wat hij dacht te horen of te zien was een trigger om te gaan rennen of omdraaien en vast te lopen in de lijn…
Volgende keer maar weer beter…

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Die wind doet bij ons ook wel eens de paarden gek doen.

Ik was hier van plan om op deze mooie zonnige dag nog eens te gaan longeren aan de dubbele longe.

Helaas is er deze middag iets in mijn schouder geschoten, het was al wel een maand of 5 aan het aanslepen maar nu opeens heel erg.

Van longeren kwam dus niks in huis, morgen langs de dokter. Hopelijk is het snel over en kunnen we spoedig weer aan het werk. Net nu we zo lekker gingen, is wel erg zuur.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Oh sterkte waidida
Wel vervelend

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:01

Sterkte waidida

Hier ook met het longeren begonnen, nu Tin Tin door heeft dat hij niet mag draaien gaan we echt met stappen voor uit. Hij kan eindelijk een paar rondjes in galop blijven zonder het hek uit de grond te lopen of uit galop te vallen. Dinsdag heb ik gelongeerd met longeersingel en zwembadnoodels. De noodels vond hij totaal niet spannend de beweging op zijn rug ook echt niet....... maar als de noodels toch het hek raakt schrok hij toch af en toe wel iets. Dat is dus een goede om aan te blijven werken, want mijn benen zullen ook zo nu en dan wel is in het hek zitten net als mijn zweepje die alles altijd raakt.