Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Dat mag jij wel vinden maar ik vind dat niet. De keuze lijkt mij niet de beste te zijn, toch niet naar iemand die ze als Koetspony wil.
En ja het kan... Het kan allemaal dat ze misschien inderdaad beter management krijgt of meer looplust krijgt bij die man... Maar die kans is 30%...
Er blijft 70% kans dat ze gewoon is wie ze is en dat ze niet ontwikkeld tot de gedroomde toekomstige Koetspony van die man en wie weet wat er dan gebeurt met haar...
996981 schreef:Beter dat het hem niet wordt toch? Als jouw maatje zo makkelijk inwisselbaar is voor hem, vanwege afstand (we wonen in NL… hoe ver kan het nu daadwerkelijk zijn?).
pmarena schreef:Tja hij kent het paardje nog niet eens dus als je dan op zoek bent naar een paard voor erbij, en er staat er dichterbij 1 die ook gewoon leuk is.... groot gelijk dat je dan niet uit een ander land een paard gaat halen
Het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar. Ben benieuwd wat er verder met Nala gaat gebeuren....
Nala schreef:The rollercoaster ride continues, maar ik heb een plekje gevonden voor Nala in een pensioen kudde in Frankrijk.
Ze blijft dus van mij maar kan lekker van het franse gras en ruimte gaan genieten.
karuna schreef:Nala schreef:The rollercoaster ride continues, maar ik heb een plekje gevonden voor Nala in een pensioen kudde in Frankrijk.
Ze blijft dus van mij maar kan lekker van het franse gras en ruimte gaan genieten.
Ah is dat het plekje dat Pien in gedachte had?
Het klinkt voor haar als een fijnere oplossing. Fijn paard kunnen zijn met voldoende ruimte om te blijven scharrelen.