Paardenmarkt Zuidlaren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:39

tirzasarah10 schreef:
Zag net ergens voorbij komen dat parkeren €15,- moet gaan kosten, weet iemand of dit een foute grap is of echt? Vorig jaar hebben we gestaan voor €5,- en nog een best eind lopen. Voor mij is €15,- dan het niet meer waard..
Of ze moeten al een pendelbus hebben staan :+

Ik ben niet anders gewend dat ze auto’s gewoon langs de kant van de weg gooien :+

Muronia

Re: Paardenmarkt Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:43

Ik hoop dat de parkeerplaatsen achter de oude prins bernhard-hal nog beschikbaar zijn. Dat is wel betaald maar vanaf daar is het niet ver lopen naar de paardenmarkt. Aangezien ik niet goed ter been ben gaat het me niet lukken om eerst de halve warenmarkt over te moeten lopen.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:44

Spaansepony schreef:
tirzasarah10 schreef:
Zag net ergens voorbij komen dat parkeren €15,- moet gaan kosten, weet iemand of dit een foute grap is of echt? Vorig jaar hebben we gestaan voor €5,- en nog een best eind lopen. Voor mij is €15,- dan het niet meer waard..
Of ze moeten al een pendelbus hebben staan :+

Ik ben niet anders gewend dat ze auto’s gewoon langs de kant van de weg gooien :+

Same :')

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:51

Mijn moeder is invalide en die heeft m vorig jaar gewoon tussen de trailers in een zijstraatje neer mogen zetten. Hoefde we alleen een straatje door te lopen en dan was je op de markt. Niks voor betaald maar mijn ervaring is t zelfde als spaansepony.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:07

Voor parkeerplekken ik woon in Zuidlaren, maar ben momenteel even ergens anders vanwege ziekte.

Het is wel dik 15-30 min lopen naar de brink ( of je moet een fiets meenemen) maar er zou iemand kunnen parkeren aangezien mijn auto er ook niet staat.