DuoPenotti schreef:Dan ben je toch ook gewoon achterbaks en smerig? Op een andere manier, maar geen haar beter dan Dujardin .
nee had dat gewoon een tig tijd geleden uitgebracht, desnoods in de Helgstrand tijd onder het mom, hier zijn er meer van...
Zo heeft het toch nog jaren doorgegaan.
Dus vond de filmer het echt zo erg?
Ik weet dat nog niet zo... Een geweten heeft wel eens de gewoonte om later op te gaan spelen.
Ik betwijfel of de paardensport er eerder wat mee had gedaan. Of het eerder zo groot was geworden. Van Andreas Helgstrand keek niemand verbaasd op, had hij niet al eens een flink rode mond bij Matinée? Dan hebben we het over halverwege de zeroes...
Cesar Parra was de eerste waar de FEI heel serieus iets mee deed. Dat was pas dit jaar...
Intussen had die sponsor ook maar gewoon zijn/haar bedrijf. Hiermee groots uitpakken kon ook heel verkeerd uitpakken voor dat bedrijf. En dus de medewerkers. En het potentiële/eventuele gezin van de sponsor.
Dus ik begrijp wel dat je zo'n besluit niet heel makkelijk kan nemen.
Maar goed, ik heb recent geleerd dat wanneer ons brein niet een volledig verhaal heeft, het in de war raakt en dit zelf gaat invullen. Met wat ik hierboven schrijf als speculatie, dan wel met veroordelingen. Uiteindelijk zijn we nog geen steek wijzer, maar vinden we er wel van alles van