Dankjewel! Ja klopt, mn moeder krijgt komende vrijdag al haar eerste chemo. Plots gaat het dan opeens zo snel allemaal. Voor, alle ramen beneden zagen er zo uit: Nu:
Uiteraard moeten we nog wat afwerken maar het is zooveel lichter in huis en het gaat ook enorm schelen in het geluid en stoken. De vloer in de slaapkamer is half gelukt genoeg om de kledingkast op te zetten en dat is ook gelukt. Ik zie dat ik vergeten ben een foto te maken zonder mensen erop, dus die zal ik later posten
Lekker! Wellicht ook fijn tegen de zon of is het niet de zon kant?
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-24 20:51
Ja we hebben alle ramen op de benedenverdieping vervangen. En het is iets speciaals, driedubbel glas waarvan alle ruiten een andere dikte hebben. Dat samen met het gas ertussen maakt ze extra stil. Bij deze nog de foto van de slaapkamer het is nog niet super opgeruimd hoor
We zijn lekker een weekje naar Boedapest geweest. Even opladen, al hebben we gemiddeld 25 duizend stappen per dag gezet heerlijk genoten van al het moois, warm weer en er even tussenuit zijn.
En we gaan vanavond kijken bij een paard een hele brave 6 jarige merrie. Natuurlijk een stuk jonger dan gepland, maar er rijdt nu een 7 en een 12 jarige zo op weg dus wat dat betreft zou ze braaf genoeg moeten zijn duim duim duim (Zij stond al eerder te koop, maar de kopers communiceerde slecht waardoor de verkoper niet meer verder met ze wilt)
Klinkt goed, een weekje er tussenuit. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het met dat andere paard niets geworden? Die nog buiten gereden moest worden door de eigenaar.
Nee dat is niks meer geworden, het werd een heel vreemd verhaal. Ze zouden veel geoefend hebben met buiten rijden en dat zou helemaal fantastisch gaan etc. Vervolgens hebben ze gezegd dat ze haar niet meer wilden verkopen omdat hun 3 jarige te lastig was en ze dan niks meer te rijden zou hebben. Nog weer later wilden ze haar toch wel weer verkopen, maar we mochten haar niet opnieuw buiten het terrein proberen. Ze deden daar echt heel raar over... Dus toen hebben we dat maar laten zitten
Het is echt een paard! Super zachtaardig en braaf. Even een keuring regelen en dan met een trailer erheen
Twee jaar terug zijn er röntgenfotos gemaakt die goed zijn, maar ze heeft een klein beetje een karperrug/ te rechte rug achter het zadel. Dus ik wil haar wel even keuren voor de zekerheid
Ik hoop het echt, dan kan ik ook eindelijk weer echt buitenritten maken ipv alleen een rondje om . Mel doet het erg goed en ziet er echt goed uit, lekker veel gras is alles ik vind het bizar dat ze nu er zo uitziet met alleen een vitamine brokje erbij:
Ja voor mijzelf ook, ik heb altijd ondergewicht gehad en na een paar maanden in Denemarken ben ik opeens goed op gewicht Nou eet ik hier ook wel wat zwaarder en meer vlees (dat laatste op medisch advies), maar toch is het echt opvallend! En een verademing dat ik me niet meer hoef te overeten enzo
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 05-08-24 15:35
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst
Gezonder beter voedende voeding voor iedereen
Sintara
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-24 16:05
Hooo rustig aan, ze moet nog even gekeurd nu is ze wel uitgebreid gekeurd voordat ze was ingereden, incl fotos maar toch