Wat een verhaal Monique1963! Dat was al helemaal onverwacht

Ik heb zelf een iets andere smaak qua namen en voor een merrie ben ik er al wel uit, voor een hengst ga ik nog even door zoeken. Dan ben ik ook op dat gebied maar op voorbereid

Ik hoop dat de andere pony's ook wel tevreden zijn Art_Ificious maar de Shetlanders hebben nu wel de meeste luxe inderdaad

De kling ziet er inderdaad anders uit maar dat beeld wisseld ook nogwel wat... Het ziet er niet steeds zo uit.
Skyla heeft vannacht meer slaap gehad dan ik, ze heeft heel veel gelegen en ook eindelijk in de stal

Haar staart was al super flexibel maar haar banden beginnen nu ook zachter te worden. Op bepaalde plekken kun je haar billen echt al makkelijk indrukken maar het is nog heel plaatselijk en ik weet van onze Tinker dat het nog veel slapper kan. Skyla vindt ons nog steeds lief maar ze was helaas wel weer boos op Sterra, dat vind ik wel heel jammer... Ze leken het vannacht zo goed te hebben samen, ze lagen op een gegeven moment zelfs samen te slapen en Sterra heeft de hele tijd bij haar gestaan:

Vanmorgen: