Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus heb even gekeken, de hond uitgelaten en toen toch maar gewoon naar bed gegaan. Je raakt een beetje verwend als je in het Noorden woont
.

we hebben de boel nu opgehoogd met flink wat gravel, binnen komt er weer een mooie laag zand overheen dat moeten we nog doen. Kunnen de oudjes weer lekker beschut slapen deze winter (ze gaan uiteraard altijd buiten in de sneeuw liggen
)
Ik wil ook wel zo'n kado

.
.

. Normaal gesproken is Ofeigur juist super sociaal en makkelijk en Gloi is altijd wat terughoudend en soms lastiger te vangen. Ik vrees dat hij mijn gemoedsrust spiegelde en zoiets had van blijf maar ver weg. Uiteindelijk na een periode proberen hem te pakken gekregen en ervoor gekozen maar even wat grondwerk te doen in de paddock. Toen werd hij gelukkig al snel heel relaxed en kon ik hem weer makkelijk benaderen. Goed af kunnen sluiten en in de wei zelfs nog een knuffel moment met hem gehad. Soms is het zo confronterend als ze zo erg spiegelen
. Gloi was gelukkig juist heel lief en rustig, nu moet ik zeggen dat ik ook wel een zwak heb voor Gloi , we klikken goed samen.
. Vaak zijn de paarden juist een fijne uitvlucht maar als ze zo spiegelen op een dag dat alles al niet lekker loopt dan zou ik wel eens willen dat ik dammen als hobby had gekozen
. Weet zeker dat iedereen wel eens zo'n momentje heeft bij de paarden
. De sneeuw ligt hier meestal van midden november tot eind april.