Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lideli schreef:Stoer ElCid! Hij komt dan best regelmatig bij jullie om les te geven, tof!
Wij mogen volgende week eindelijk een clinic van Marco Boavista rijden
Stal_Fiore schreef:Elcid, tof zeg!
Waar zijn jullie clinics en kunnen buitenstaanders ook deelnemen?
xDenies schreef:Nou een clinic met Pedro organiseren kan ik wel op mijn buik schrijven vrees ik. Ik bleef maar wachten op een bericht met opties, maar helaas nu kan het pas weer in augustus en zelfs dat is niet zeker.
Ik heb nog Marco Boavista gecontacteerd (veel reiskosten, zit natuurlijk ook ver weg) en zojuist Margo Timmermans maar die is weer flink duurder. Iemand daar eens een clinic van bijgewoond?
Met een WE clinic bedoelen wij wel echt een uitstapje naar de WE onderdelen.
xDenies schreef:Nou een clinic met Pedro organiseren kan ik wel op mijn buik schrijven vrees ik. Ik bleef maar wachten op een bericht met opties, maar helaas nu kan het pas weer in augustus en zelfs dat is niet zeker.
Ik heb nog Marco Boavista gecontacteerd (veel reiskosten, zit natuurlijk ook ver weg) en zojuist Margo Timmermans maar die is weer flink duurder. Iemand daar eens een clinic van bijgewoond?
Met een WE clinic bedoelen wij wel echt een uitstapje naar de WE onderdelen.
keeyzie schreef:Ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd in Asperen in juni. Heel benieuwd.
We starten in de klasse L1. Wat betreft kleding, hier mensen die hun outfit willen showen?
Begrijp dat het wel wat anders is dan de dressuurkleding die ik gewend ben.