Ineke2 schreef:Mijn paard is klinisch en röntgenologisch goedgekeurd![]()
Morgen gaan we haar ophalen.
[ [url=m/l5Fg75.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Er staat een hele gave ID op mp. Helaas te duur voor ons. Misschien moet ik toch maar aan crowdfunding gaan doen. Help moeder en dochter aan een geschikt paard
happy2014 schreef:Lieser schreef:Er staat een hele gave ID op mp. Helaas te duur voor ons. Misschien moet ik toch maar aan crowdfunding gaan doen. Help moeder en dochter aan een geschikt paard
ik ben ook gecharmeerd in de ID en ben ook getipt voor deze. Ik heb de zoektocht even on hold, maar deze is wel erg leuk! Ben wel benieuwd waarom hij weer in de verkoop is gekomen.
happy2014 schreef:Lieser schreef:Er staat een hele gave ID op mp. Helaas te duur voor ons. Misschien moet ik toch maar aan crowdfunding gaan doen. Help moeder en dochter aan een geschikt paard
ik ben ook gecharmeerd in de ID en ben ook getipt voor deze. Ik heb de zoektocht even on hold, maar deze is wel erg leuk! Ben wel benieuwd waarom hij weer in de verkoop is gekomen.
Evamarie schreef:Omdat ik toch niet kan wachten en het al zeker is dat zij komt;
Mag ik aan jullie voorstellen:[ [url=m/u4CoYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Mrs. Smith v. Trevaes Brad Pitt
Ania schreef:Hey Earth!!
Onze stippel heeft wel een erg leuk nieuw huis gekregen:
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/algeme ... hhqGvlzkHI
moniek21 schreef:Heel gaaf Ania, daar ga je zeker nog wat van horen.
Earth schreef:moniek21 schreef:Heel gaaf Ania, daar ga je zeker nog wat van horen.
Het is niet het paard van Ania, maar het is ons droompaardWe hadden al bedacht om 'm samen te kopen en dan precie tussen ons in te zetten zodat het qua afstand net kon enzo.
Het was een leuke droom
![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoe hij aan die witte vlekken komt. Het lijken meer birdsports dan appi stippen.
Josien_ schreef:Evamarie schreef:Omdat ik toch niet kan wachten en het al zeker is dat zij komt;
Mag ik aan jullie voorstellen:[ [url=m/u4CoYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Mrs. Smith v. Trevaes Brad Pitt
Echt zo toevallig dat wij binnen een paar dagen naar dezelfde pony gaan kijken haha!
Nogmaals veel plezier met haar! Het is echt een grote knuffel volgens mij.