Dit weekend heerlijk een weekend uitgewaaid in Schiermonnikoog en mijn stalgenoten hebben Elaya top verzorgd
Overigens moest iedereen alles te voet doen omdat het met de auto/ fiets niet te doen was.Hoe gaat het met jullie nu? Nog mooie/ leuke sneeuwfoto's kunnen maken??
@Julia, wat leuk om vergelijkingsmateriaal te hebben zeg
En het zal inderdaad wel een rustige week zijn, maar ik gok niet alleen bij jou. Op dit soort momenten is een binnenbak op stal of in de buurt toch wel heel handig.@Isabel_K Wat zie je er ontzettend trots/ blij uit op de foto
Fijn! @Dilan, Lief dat Matt bij je mag blijven hoe het ook loopt! Zo hoort het ook vind ik (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
@AlwaysH wat gaan jullie lekker zeg en wat ziet ie er goed uit! Ik kan daar ook vrolijk van worden hoor als ik word begroet
Is toch altijd wel heel schattig. Ik gok dat door de combinatie van het weer en school mijn doelen in februari wat lastig gaan worden maar goed, dat is dan maar zo
Elaya staat inmiddels al bijna anderhalve week stil op een buitenritje na. Ik hoop vrijdag even een rondje te kunnen stappen en wellicht een drafje. Verder hoop ik vd week even naar de binnenbak te kunnen. Heb al besloten dat het gewoon een heel rustig maandje wordt.El (op de achtergrond) met de pony van een stalgenootje gisteren:
lekker rondje joggen afentoe, alle buur paarden gedag zeggen, sneeuw schuiven.. Heerlijk.

) Had nog wat tijd en energie over dus heb alsnog sneeuw foto's kunnen maken. Ze was lekker druk!

Ik ga vanaf nu écht goed bijhouden. Hoop ik. 

. Ook denk ik dat de grond inmiddels wel weer goed is in de bak. De wei was gisteren in ieder geval al weer blub....
ik vind het eng maar inmiddels heeft ze maandenlang ernaast geleefd en regelmatig een paar uur samen met hem gestaan. Op de wei gaat het goed, het andere paard kan alleen heel heftig zijn rondom 'zijn' hooibakken enzo. Afijn ik moet het een keer weer proberen