Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bontfire schreef:Volgens mij waren er ook een aantal op zoek naar een haflinger? Er staat er nu één op mp: jonge ruin, onbeleerd. Verder weinig info en als je meer wilt weten moet je bellen. Lijkt mij best een leukerd!
Esther_r20 schreef:Bontfire schreef:Volgens mij waren er ook een aantal op zoek naar een haflinger? Er staat er nu één op mp: jonge ruin, onbeleerd. Verder weinig info en als je meer wilt weten moet je bellen. Lijkt mij best een leukerd!
Die zag ik ook, maar met zo weinig info. Denk inderdaad een jonkie en onbeleerd als ik het zo kan inschatten
Selina schreef:Hier onverwachts al onderweg naar eentje. Moet er 190km voor rijden, nog nooit in Friesland geweestAls het goed is een super brave merrie in de bak en op buitenrit en met wedstrijdervaring
ikke schreef:Selina schreef:Hier onverwachts al onderweg naar eentje. Moet er 190km voor rijden, nog nooit in Friesland geweestAls het goed is een super brave merrie in de bak en op buitenrit en met wedstrijdervaring
Eens moet de eerste keer zijn......![]()
Luister vooral ook naar wat het paard je te vertellen heeft.
Doe een beetje onhandig. Sommige paarden kunnen juist daar niet zo goed tegen en hun reacties kunnen een hoop duidelijk maken.
Mer1980 schreef:Was er hier iemand nog op zoek naar een allround merrie spring gefokt? paard van lesklantje komt te koop. is braaf maar nog groen dus absoluut niet voor beginner, wel mee geweest op oefenparcours en springt alles. rontgen en klinisch gekeurd 1 1/2 jaar terug. komt volgende week online. VP +/- 9500
goldenarrow schreef:Dat lostrekken zou ik me niet heel erg zorgen om maken, dat krijg je vaak met fatsoenlijk grondwerk wel opgelost of in ieder geval een heel stuk verminderd. Ik heb een merrie die wat dat betreft echt heel erg was en ook 0 respect had voor mijn ruimte. Die heeft een soort crashcursus gehad hier en loopt nu denk ik 95% van de tijd gewoon braaf mee. Af en toe doet ze nog wel moeilijk, maar ze is ook nog jong, dus ik denk dat ze nog wel wat gaat stabiliseren hierin. Ik hoef bijna niet meer te corrigeren nu en mijn correcties zijn veel kleiner geworden.
Mer1980 schreef:Was er hier iemand nog op zoek naar een allround merrie spring gefokt? paard van lesklantje komt te koop. is braaf maar nog groen dus absoluut niet voor beginner, wel mee geweest op oefenparcours en springt alles. rontgen en klinisch gekeurd 1 1/2 jaar terug. komt volgende week online. VP +/- 9500