Hier hebben we een paar keer over het zadel gehangen bij Ziza. Ik heb het idee dat ze echt op zn Afrikaans boers is ingereden, ze schiet na 2-3 seconden in de stress als ik er enkel over heen hang.
We gaan dat heel langzaam uitbreiden, wil eerst dat ik gewoon kan hangen zonder dat haar hartslag om hoog schiet.
Ons 2e jonge paard komt vanmiddag aan. Het gaat om een 3,5 jarige Arabier hengst. Die mag nog een lange tijd in de wei niets doen, maar moet wel eerst leren om een halster om te krijgen en mee te lopen eraan. Heb nog geen idee hoe we hem in de trailer gaan krijgen, hij is totaal niet aan mensen gewend maar doet wel alles voor voer. Morgen ochtend komt de vee arts om hem gelijk te castreren overigens. Als hij dan wat meer gewend is moet hij nodig een hoefsmid zien.
We hebben hem T.B., of Toby als roepnaam gedoopt. Volledige naam is Mozilla Thunderbird. Hij wordt een endurance paard en mijn man is IT-er

We hebben hier straks alleen maar jonge paarden staan, best gezellig maar had er best graag een wat oudere bij gehad voor buitenritten oefenen etc!