Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Heel veel succes en wijsheid. Je planning ziet er goed uit net als de scenarios. Ik had hetzelfde gedaan
Sizzle schreef:Je moet jezelf niets kwalijk nemen. Ze kunnen nou eenmaal niet praten en als het gedrag niet consequent is (ene keer wel, andere keer niet) is is dat echt niet zo eenvoudig als dat het achteraf lijkt.
ImkeTarek schreef:Stille meelezer hier..
KS is tegenwoordig ook operabel! Geen idee of dit evt (financieel) een optie voor jullie is, maar misschien fijn om ook in je overwegingen mee te nemen..
[MD] Operatie kissing spines
Dit is een topic van iemand die deze operatie heeft laten uitvoeren.
Isabel_k schreef:Wat vervelend zeg. Het zit je allemaal niet mee.![]()
Concord is fijn inderdaad. Heb ik vroeger zo nu en dan gebruikt voor mijn fjord. Longeren was voor haar een spelletje en toen ik jonger was had ik niet het overwicht om ho te zeggen. Door de concord voelde het voor haar meer als werk.Het dwingt echt niet. Meer ondersteunen in mijn idee.
Jet schreef:Jij hebt denk ik de korte van de Concord, maar je hebt er ook een langere versie van waar je mee kan longeren. Misschien vind je die dan ook wel fijn om te gebruiken.
Enne, ik zou me als ik jou was niet helemaal vastpinnen op een schema, zeker nu je het alleen moet gaan doen. Ze kan best een dag overslaan, doe je bijvoorbeeld twee dagen iets en dan een dag niet en dan weer twee dagen wel. Of om de dag. Maak het voor jezelf werkbaar, anders wordt het een moeten en dat voelt ze waarschijnlijk ook wel aan.
Zolang je de dingen die je met haar doet "goed" doet gaat ze evengoed wel vooruit hoor. Zo was het met Elvee in elk geval wel.
Sterkte weer hoor, het zal allemaal met elkaar niet meevallen voor je!
Maflinger_S schreef:Ik mis een optie D, zeker nu je geen verzorgster voor Zara meer hebt: niet alle dagen trainen maar ook rustdagen inbouwen.
Spieropbouw ontstaat doordat de spier door "overbelasting" kleine scheurtjes krijgt, die weer worden opgevuld met spiermateriaal. Dat gebeurt in rust. Als jij alle dagen traint en dus de spier elke dag overbelast, heeft de spier geen rust om opgevuld te worden met spiermateriaal. Dat werkt dus niet.
Ik zou je dan ook aanraden om niet elke dag met de Concord leader te werken, waarmee je paard toch in een houding gedwongen wordt, maar ook rustdagen in te bouwen in je schema. Op zo'n dag aan de hand wandelen is prima
AmenteC schreef:TS, hoe gaat het ondertussen?