Zo lief dat hinnikje! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo lief dat hinnikje! Lynnepinny schreef:Poehh lekker showenEn wat een gaaf stuk land hebben jullie! Super zo lekker groot.
Kleine 2 hectare geloof ik, heel fijn voor de paarden zo.Morganlefay schreef:Waarom iemand zo'n leuk ding op een paardenmarkt heeft neergezet is mij nog steeds een raadsel.
De fokker heeft haar met een handelaar mee gedaan en die heeft het hele zooitje op de markt gezet..
Nummus schreef:Hahaha komt ze aan tuigeren hoor...Zo lief dat hinnikje!
Nummus schreef:Komt sowieso wel veel voor bij tuigers. Helpt ook niet dat smeden die veel tuigers beslaan ook expres ze zo steil laten...
Love_Rosie schreef:Als het niet te gevaarlijk is zou je de achterkant ook eens moeten meten.
Maar alleen als dat verantwoord is hoor
Daar heb ik van het weekend dus even hulp voor nodig. Maar..
Het ging niet van harte, het was rete spannend voor ons allebei en de terug weg ging een stuk sneller dan de heenweg maar ze deed het!
) dus maar gewoon de gok gewaagd en haar mee genomen. Door de draden en het hek ging heel vlot. Daarna kreeg ze door dat de rest niet volgde en gingen haar ogen zo
Maar ze liep dapper mee en we zijn ondanks een hoop gebrul tot halverwege de oprit gekomen en daar ben ik voor de eerste keer hartstikke blij mee.

Nine stond ondertussen te stuiteren, fiets, geen andere paarden en een hond die intussen wel heel gevaarlijk in trap bereik kwam.

De combinatie was een beetje veel en ik was bang dat ze heel hard weg zou rennen maar gelukkig bleef ze bij me. Maar we hebben het overleefd en de oprit ging verder hartstikke goed 
in het land. Maar na zo'n stukje wandelen is ze de rest van de week zoet met dingen verwerken. Mja, ze is nog maar 14 maanden oud dus ondanks de hoogte is het nog best wel een baby, dus we doen lekker rustig aan.