Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emj_23 schreef:Hoe is de vriendjeswissel gegaan?

dieseltje schreef:Net pas je topic ontdekt en doorgelezen.
Wat heb je een ontzettend knap dier erbij! Vind hem erg mooi met superfijne uitstraling!
Is een veulentje van Pleun en Duke inderdaad een toekomstplan of is het niet de bedoeling dat Duke daadwerkelijk gaat dekken?
sanso schreef:Fijn dat de wissel soepel ging.
Ben je niet bang met die vlechten dat hij gaat schuren en er ineens een hele vlecht af ligt?
Heb een shetlander en doe nooit iets met die manen, er zit nu zo’n 15 cm bij in een half jaar tijd.
Kam het eens in de maand of misschien zelfs minder vaak uit
Ik zou echt bang zijn dat ze een volledige vlecht kwijt raken. Zou echt zonde zijn.
Ellen_ov schreef:Wauw, wat een prachtpaard is Duke, het zou mooi zijn als die goedgekeurd word, helemaal leuk om dan met Pleun te gaan fokken.
Daphara schreef:Granoek schreef:Jaaa DukieeeeeeeNiet ruinen hoor!
Ken je dat spreekwoord van ruilen komt huilen? Ik heb er van gemaakt 'van ruinen komt huilen'
Leuke naam![]()
![]()
Weet je wie zijn vader is?
Ik laat hem Hengst als hij geen kuren krijgt, ik beloof het!
Duke van mij was ook totaal niet bezig met merries of hengstengedrag anders had ik er ook al eerder de schaar in gezet!
Granoek schreef:Ik heb het Duke nooit verteld, op de trailer gezegd dat we naar de worteltjesfabriek gingen en bij thuiskomst de feiten genegeerd
Shirjolyne schreef:Ik heb alles even doorgelezen. Wat een prachtige paarden zeg. Ben stiekem ook een beetje nieuwsgierig hoe het met winnie en lishka gaat.
Ik volg super leuk topic