Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe laat begint het? Dan kan ik wat oefenen op andere paarden

Citaat:Doelen voor dit jaar:
-Beginsel van longeren erop zetten. (Stap en ho, op de circel blijven)
-Buiten kilometers maken door erachter te lopen i.p.v ernaast met een touwtje.
-Veel kilometers maken met de fiets.
-Hulpen blijven bevestigen en verbeteren.
-In de zomer weer zwemmen in de zee.
-Oefenen met de barebackpad. Gewoon op zijn rug leggen, aangsingelen en wandelen.
-Als het lukt eind van het jaar een keer erop zitten, maar dit is geen doel die ik echt persé dit jaar wil doen.
Doelen voor Januari:-Naar het strand wandelen
-Rondje maken terwijl ik achter hem loop.
-Keertje in de 'bak' grondwerken.
Citaat:Januari (wat er van over is) en Februari:
-Om de dag wandelen, beginnen met +/- 10 minuten. Gewoon buiten, dat vind hij leuk.
-Na 1 week kijken of ik een straat extra kan pakken en op die manier verder opbouwen.
-Wanneer ik op 20 minuten zit, kijken hoe en wat. Daarna eventueel doelen weer bijstellen.
-Voor mijzelf even alles goed opschrijven. Hoelang gelopen, hoe was hij ervoor, tijdens en na.
-Misschien dat ik de BBP keer op zijn rug kan leggen, maar dat moet ik ook even kijken hoe hij zich voelt.
gerpiegorp schreef:Mijn doelen voor januari:
-Lekker loswerken. Ze heeft nu 2 weken alleen buiten gereden en met haar ietwat oude lichaam merk je dat wel snel
-Buitenrit als het droog is
-Werken aan galop en wijken
Wijken gaat steeds beter, in stap niet, maar in draf doet ze het af en toe echt super! Galop gaat ook steeds beter, voorheen had ze er duidelijk veel moeite mee (wisselen in tempo, hoofd omhoog, dan omlaag, etc) en nu bleef ze redelijk constant. Misschien volgende week een clinic rijden met haar, ben benieuwd!
Felien_Kyra schreef:Mijn doelen voor dit jaar zijn dan ook:
- Springen B+10 of hoger. Eventueel L starten zou helemaal geweldig zijn maar ik wil niet te hoge eisen stellen.
- Dressuur B+5 (op deze manier ben ik toch al weer een stukje dichter bij de L1, dit is een doel voor het jaar daarop).
- Een fotoshoot hebben met Elaya, zowel onder het zadel als ernaast.
- Een oefencross rijden met Elaya.
- Mijn stijlpunten zou ik met springen graag boven de 65 rijden.
- mijn eigen houding verbeteren!
Doelen januari 2018:
- Alleen (desnoods met fietser) een rondje buiten met Elaya rijden.
- Mok zo goed als laten verdwijnen, dit zal vast weer terugkomen maar ik hoop dat de mokpillen die ze krijgt werken.
xxwienekexx schreef:Mercitjes voor de complimentjes![]()
Morgen tijd voor wedstrijd in Woubrugge dit keer, vind t wel weer spannend hoor de eerste van t seizoen, maar we gaan maar gewoon lachen en rijden
Ik heb altijd hoe meer ik er van geniet, hoe beter het ook gaat. Succes alvast
!
Felien_Kyra schreef:xxwienekexx schreef:Mercitjes voor de complimentjes![]()
Morgen tijd voor wedstrijd in Woubrugge dit keer, vind t wel weer spannend hoor de eerste van t seizoen, maar we gaan maar gewoon lachen en rijden
Jaa goedzo, vooral lekker genietenIk heb altijd hoe meer ik er van geniet, hoe beter het ook gaat. Succes alvast
Lol met knol staat altijd voorop, als ik dat niet heb ga ik niet
maar de spanning is er ook
Is mijn eerste keer indoor foto's maken
Felien_Kyra schreef:Granoek schreef:Felien_Kyra als je tips hebt wat betreft instellingen/lens etc dan hoor ik het graagIs mijn eerste keer indoor foto's maken
Oh sorry als ik iets zei waardoor ik overkom alsof ik foto's maak?![]()
ik heb echt 0 verstand ervan namelijk....
Leuke oefening en het is toch super dichtbij