Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Doelen voor dit jaar:
-Beginsel van longeren erop zetten. (Stap en ho, op de circel blijven)
-Buiten kilometers maken door erachter te lopen i.p.v ernaast met een touwtje.
-Veel kilometers maken met de fiets.
-Hulpen blijven bevestigen en verbeteren.
-In de zomer weer zwemmen in de zee.
-Oefenen met de barebackpad. Gewoon op zijn rug leggen, aangsingelen en wandelen.
-Als het lukt eind van het jaar een keer erop zitten, maar dit is geen doel die ik echt persé dit jaar wil doen.
Doelen voor Januari:-Naar het strand wandelen
-Rondje maken terwijl ik achter hem loop.
-Keertje in de 'bak' grondwerken.
Citaat:Januari (wat er van over is) en Februari:
-Om de dag wandelen, beginnen met +/- 10 minuten. Gewoon buiten, dat vind hij leuk.
-Na 1 week kijken of ik een straat extra kan pakken en op die manier verder opbouwen.
-Wanneer ik op 20 minuten zit, kijken hoe en wat. Daarna eventueel doelen weer bijstellen.
-Voor mijzelf even alles goed opschrijven. Hoelang gelopen, hoe was hij ervoor, tijdens en na.
-Misschien dat ik de BBP keer op zijn rug kan leggen, maar dat moet ik ook even kijken hoe hij zich voelt.
gerpiegorp schreef:Mijn doelen voor januari:
-Lekker loswerken. Ze heeft nu 2 weken alleen buiten gereden en met haar ietwat oude lichaam merk je dat wel snel
-Buitenrit als het droog is
-Werken aan galop en wijken
Felien_Kyra schreef:Mijn doelen voor dit jaar zijn dan ook:
- Springen B+10 of hoger. Eventueel L starten zou helemaal geweldig zijn maar ik wil niet te hoge eisen stellen.
- Dressuur B+5 (op deze manier ben ik toch al weer een stukje dichter bij de L1, dit is een doel voor het jaar daarop).
- Een fotoshoot hebben met Elaya, zowel onder het zadel als ernaast.
- Een oefencross rijden met Elaya.
- Mijn stijlpunten zou ik met springen graag boven de 65 rijden.
- mijn eigen houding verbeteren!
Doelen januari 2018:
- Alleen (desnoods met fietser) een rondje buiten met Elaya rijden.
- Mok zo goed als laten verdwijnen, dit zal vast weer terugkomen maar ik hoop dat de mokpillen die ze krijgt werken.
xxwienekexx schreef:Mercitjes voor de complimentjes![]()
Morgen tijd voor wedstrijd in Woubrugge dit keer, vind t wel weer spannend hoor de eerste van t seizoen, maar we gaan maar gewoon lachen en rijden
Felien_Kyra schreef:xxwienekexx schreef:Mercitjes voor de complimentjes![]()
Morgen tijd voor wedstrijd in Woubrugge dit keer, vind t wel weer spannend hoor de eerste van t seizoen, maar we gaan maar gewoon lachen en rijden
Jaa goedzo, vooral lekker genietenIk heb altijd hoe meer ik er van geniet, hoe beter het ook gaat. Succes alvast
Felien_Kyra schreef:Granoek schreef:Felien_Kyra als je tips hebt wat betreft instellingen/lens etc dan hoor ik het graagIs mijn eerste keer indoor foto's maken
Oh sorry als ik iets zei waardoor ik overkom alsof ik foto's maak?![]()
ik heb echt 0 verstand ervan namelijk....