Justkid, NADAT ze mij heeft gebeld hoor, hahahahaha Nu wil ik ook ooit een PRE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is inmiddels aangepast.
En superpony, ik kan het natuurlijk niet anders dan aanraden op basis van mijn ervaring met Pancho 

)
ik verhuis in de zomer aar de Veluwe en mijn paard gaat er in april al naar toe. Ik kom zo naar je toe, ik heb een trailer en een superlief paard.
) justkid schreef:Ja ik wil wel een keertje samen rijden,ik verhuis in de zomer aar de Veluwe en mijn paard gaat er in april al naar toe. Ik kom zo naar je toe, ik heb een trailer en een superlief paard.
(en dan steel ik hem op de terugweg![]()
)
Normaal heb ik snel last van veel prikkels, maar het bos heeft echt een helende werking voor mij.
Net zoals de paardjes dat denken van het gras ...
Hoewel hier flink de billen getraind kunnen worden met de "heuveltjes" haha.
Verder heb je hier de posbank in de buurt (foto's waard om op te zoeken op Google!). Iedere 10 min ander gebied en dik 500km aan ruiterpad.
We kunnen dan per ruiterpad naar elkaar toe rijden haha. Het is een half uurtje met de auto, dus wel dichtbij ook!
wat een heerlijk vooruitzicht Marilu! En wat moedig om te doen. Hebben jullie dat plan al een tijd? Ik ben wel benieuwd hoe dat zich zo vormt.
justkid schreef:Zo gaaf, ik woon straks aan de andere kant, bij Radio Kootwijk in de buurt, ik heb daar echt mijn hart verloren
[ [url=m/rxEAEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
@emptywords ik ken jouw nieuwe stalgenootje![]()
Bokt is zo leuk