Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
lovelyfiefy schreef:Mocht je een iphone hebben.
Dan heb je in ene een map met 'verwijdere foto's'
Ik dacht laatst, hoe kan het nou ik heb zoveel foto's verwijderd maar me geheugen blijft vol.
Blijkt dus dat je die map verwijderde foto's moet legen voordat ze echt weg zijn
mirriejj schreef:lovelyfiefy schreef:Mocht je een iphone hebben.
Dan heb je in ene een map met 'verwijdere foto's'
Ik dacht laatst, hoe kan het nou ik heb zoveel foto's verwijderd maar me geheugen blijft vol.
Blijkt dus dat je die map verwijderde foto's moet legen voordat ze echt weg zijn
Waar moet ik dat vinden? Hier het zelfde probleem.
JoycexEnya schreef:Dus jij ontvolgd mensen die jou niet volgen als ik het goed begrijp?Dayanaera schreef:Ja ik vind van wel. Je ziet wie jou ontvolgd heeft en wie jij wel volgt maar wie jou niet terugvolgen (en aan de hand daarvan gaan er komende dagen heel veel door mij ontvolgd worden)
Kunga schreef:Ik had vanmiddag weer een foto geplaatst, zelfde gedaan als altijd. Keek ik net zat hij op 250 likes en elke minuut krijg ik er meer ( normaal zit ik in de 40 likes dus vandaar dat ik dit zo bizar vind haha ) Snap echt niet waar al die likes vandaan komen haha, dit is de foto:
[ [url=m/3gtd8u.png]Afbeelding[/url] ]
Kunga schreef:Ik had vanmiddag weer een foto geplaatst, zelfde gedaan als altijd. Keek ik net zat hij op 250 likes en elke minuut krijg ik er meer ( normaal zit ik in de 40 likes dus vandaar dat ik dit zo bizar vind haha ) Snap echt niet waar al die likes vandaan komen haha, dit is de foto:
[ [url=m/3gtd8u.png]Afbeelding[/url] ]