Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_iek schreef:Vader is Reinar. Pas zadelmak en nog heel erg zoekend naar alles. Alles nog wiebelig. Los in de bak waren dr gangen veel ruimer ook.
Marjoow schreef:L_iek schreef:Vader is Reinar. Pas zadelmak en nog heel erg zoekend naar alles. Alles nog wiebelig. Los in de bak waren dr gangen veel ruimer ook.
Ik denk dat hier het probleem zit. Hij pakt de balans nu aan je handen. Ben jij de ruiter die erop zit?
Persoonlijk vind ik de ruiter namelijk te groot en te zwaar. Zeker als het dier net onder het zadel is, is zijn balans nog niet 100%. Zo'n dier zou ik sws nog niet zo kort pakken in het begin. Lekker lang en laag en balans zoeken zonder dat ie in je handen de balans zoekt. Dat verklaard ook het gekrabbel in zijn pas.
Leuke fjord. Lekker veel pit heeft ie!
L_iek schreef:Maar los van de ruiter, de pony op zich? Die loopt wel prima in dit stadium of zeggen jullie dit is niks?
L_iek schreef:
HorseTimeXL schreef:L_iek schreef:
L_iek leuke fjord heb je daar onder je kont zeg! Wat voor gevoel kreeg je zelf bij hem? Ik zie inderdaad een beetje spanning maar het is voor beide de eerste keer en straks als je les wellicht neemt zal zal dat vast minderen. Ben wel heel gecharmeerd van deze fjord en dat ben ik niet snel!