xxwienekexx @ [WN-ITP] 3 jaar samen - Footworkdunitgreat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), nadat er bij mij kinderen een half uur te laat op werden gehaald (ouders stonden in de file) was ik wel even toe aan even wat tijd voor m'n pony-paard, ik dacht ik doe even rustig aan maar Grace pakte alles zo goed op dat voor dat ik toch maar even lekker heb doorgetraind. 

Echt werkelijk alles wat ik vraag schud ze zo uit d'r mouw
Ik ben al blij als we iets wat op een volte lijkt kunnen rijden zonder hoofdstel hahaha
Echt heel gave pad trouwens! 
Sintara schreef:Ga je je muren behangen met foto's wieneke?Echt heel gave pad trouwens!
Maar dat krijg ik er hier nooit door hoor
Sarah_Fons schreef:Fijn! Ben benieuwd![]()
Wauw top zeg, changementen op neckrope! Ik zou ook men ogen uitgekeken hebben!Ik ben al blij als we iets wat op een volte lijkt kunnen rijden zonder hoofdstel hahaha
Sintara schreef:Filmpje pleaaaase :p
Maar wel even via whatsapp
Ik weet niet of al m'n stalgenootjes blij worden als ze zien wat ik aan het doen ben zonder hoofdstel.. gisteren kregen er in de bak ook een paar een rolberoerte toen ik voorstelde zonder hoofdstel verder te gaan.. en ook een paar die t prima vonden hoor, maar wil dan wel graag rekening houden met iedereen
even kijken of ik dat kan ruilen met de zondag op werk
Sarah_Fons schreef:Wauw, echt prachtige foto's!
Maar we kwijlen nog even lekker verder bij de volgende foto