Ik weet het ik had die fries. Was ook pas laat volgroeid. ze is nu wat schraal maar denk dat dat deze zomer best bijtrekt. Wat doe je nu met haar, want dat heb ik gemist denk ik? Ik weet alleen dat je niet rijdt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bonnie1998 schreef:Ik meld me ook gister een 14 jarige pony gekocht. Kent verder nog niks ze komt eerst week van januari dus eerst even de tijd om te wennen en dan aan de slag.
Maar jij hebt er dus ook één.
eline1991 schreef:Gabber klinkt er als een die je nog tegen zichzelf moet gaan beschermen met rijden straks, allemaal veel te leuk

.
suikermeisje schreef:Mijne vanmiddag even in stal mee staan prutsen en op krukje staan poetsen. Beetje eroverheen hangen en toen ging die m'n kont kriebelen. Ben alleen zo bang dat hij dan bijt
Brutale aap. Maar blijft een nieuw en vreemde situatie, dus niet boos geworden. Enkel doorgaan en belonen als ze braaf stond. Maar omdat ze al met zoveel dingen zo braaf is en ik heel erg zeker weet pas begin juni er echt op te willen gaan zitten, laat ik het hier voorlopig bij. Ik zie het als hint dat ze er nog klaar voor is. Ze kent verder al ontiegelijk veel, maar kan nog best wat uitbreiden en dingen vaker gaan doen.
. Alleen zo te lezen zit er bij jou ook een mooie basis op.
(ben meer een lezer dan een schrijver haha)