Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bijna alle spullen die ik heb besteld zijn binnen, alleen zijn frontriem en zijn borsttuig nog niet.
Ik heb zijn zadel ook gelijk omgedaan. Het is wel eventjes wennen want hij is veel zwaarder dan die andere maar dat maakt verder niet uit. 

). 

Hij was in het begin erg kijkerig en vond alles best spannend, maar al snel begon hij al te klieren in de hoeken het dichtst bij zijn stal dus verraadde hij zichzelf. Het was voor ons beide even wennen aan zijn nieuwe zadel.
Rechtsom sprong hij gelijk aan in galop alleen maakte hij een soort sprongetje naar links waardoor ik mijn balans verloor en hij door die moeilijke hoeken recht naar het hek ging om vervolgens op de nood rem te gaan. Ik kon net niet meer op tijd sturen. De tweede keer aanspringen ging ook weer goed en alhoewel hij een rare sprong maakte kon ik hem wel door de hoeken sturen, maar daarna viel hij terug. Dat geeft niks, we hebben gegaloppeerd! 
Ik vind juist dat als alles verloopt zoals ik wil dat het juist niet goed is. Ik vind het heel erg leuk om nieuwe dingen te leren en te ontdekken

We zijn wel nog een paar auto's tegen gekomen die langs hem zijn gereden, maar daat keek hij niet van op. Het is opzich niet zo heel ver tot het stuk waar de auto's niet meer mogen komen, dus als we daar zijn hoeven we ons ook niet meer bezig te houden met auto's die voorbij kunnen komen op het smalle pad.

.
.

. Jammer genoeg vindt hij alle kleine dingen dan wel weer eng
.
.
. Daarna heb ik hem beloond en ben ik uit gaan stappen over het erf. 
. Rechtsom galopperen ging niet beter, maar hij heeft het uiteindelijk wel gedaan.
: