Ik word beschuldigd van diefstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:27

Syrianda schreef:
Jeetje.....en dat zijn volwassen vrouwen. Dan vraag je je af waar het is mis gegaan bij die mensen.

Respect ts. Heel netjes hoe je ermee omgaat.
Berichten zou ik ook bewaren.you never know!

Mijn vriend zegt niet voor niets dat onder paardenvolk Veel haat en nijd zit.

Ts. Ik vind je erg sterk. Ze kunnen niet tegen je op, daarom doen ze dit. Probeer je hoofd hoog te houden, negeer lekker die berichten (niet blokkeren, kan je wellicht van pas komen) en blijf vooral genieten van je paard.

Wijsheid en fatsoen zijn helaas niet (altijd) leeftijd gebonden. Dat zie je wel weer.

En iets in mij zegt dat je stalhouder vast in de ton gekeken heeft als niemand erbij was.

Stel dat je stalgenoot weggaat, kam het maar zo zijn dat de rest inbindt. Dat zie je wel vaker

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 21:27

LBLGypsyCobs schreef:
Weten de eigenaresse en staleigenaar wat voor berichten die pensionklanten naar jou sturen?

De eigenaresse wel, de stalbaas niet. Ik wil niet te veel klagen, want ik heb de indruk dat we al heel veel van hem gevraagd hebben de afgelopen dagen. Als hij met iedereen gaat praten en als ik daarbij ben of als hij mij apart wil spreken, zal ik het wel vertellen, maar hij is best "bot" en nuchter. Misschien denkt hij dat ik me aanstel en dat kan ik nu niet gebruiken.

LBLGypsyCobs

Re: Ik word beschuldigd van diefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:30

Ik vind wel dat ie op de hoogte mag zijn van hoe zijn klanten zich gedragen, het lijkt wel een soort massa hysterie.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:57

Wat hebben die andere stalgenoten dan bij jou te melden?

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:58

Veel van hem vragen? Valt wel mee toch, hij moet zorgen voor een veilige sfeer daar. Ik zou hem wel op de hoogte houden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:04

Ik zou die berichten ook zeker aan de stal eigenaar laten lezen. Dan weet hij direct dat jij je niet aanstelt of dingen verzint, maar dat zijn andere klanten zich gewoon absoluut niet kunnen gedragen. Het is toch te absurd voor woorden

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:05

Ik snap de TS wel, ik zou zelf ook het gevoel hebben dat ik teveel ben of zeur als ik wéér naar de stalhouder toe zou moeten, ondanks dat het een goed idee is.

Ik zou gewoon even afwachten wat er gebeurd als hij met je stalgenoten gepraat heeft. Mochten ze daarna nog doorgaan kun je altijd nog vragen of hij daar wat aan wil doen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:09

Ik zou het als stalhouder wel willen weten, en dan kon ik het meteen meenemen in het gesprek.
Een grote groep kleuters bij elkaar daar op stal!
Ts respect voor hoe je je opstelt hoor!petje af. Mijn vingers jeuken....

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:11

Ts, je doet het goed.
Reageren is je uit de tent laten lokken. (en laat dat nou net zijn waar 'ze' op uit zijn).

Negeren van dit soort onzin is moeilijk, maar het helpt je niet verder om er op in te gaan.
Gewoon zakelijk blijven... de rest is lucht.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:28

In ieder geval ALLE berichten bewaren Ts!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 23:01

Vjestagirl schreef:
Ik snap de TS wel, ik zou zelf ook het gevoel hebben dat ik teveel ben of zeur als ik wéér naar de stalhouder toe zou moeten, ondanks dat het een goed idee is.

Ik zou gewoon even afwachten wat er gebeurd als hij met je stalgenoten gepraat heeft. Mochten ze daarna nog doorgaan kun je altijd nog vragen of hij daar wat aan wil doen.

Dit ga ik doen. :)

Ik bewaar inderdaad alle berichten. Zelf heb ik de indruk dat het een soort kliek is die ze stuurt, het zijn namelijk steeds dezelfde mensen die rond hetzelfde tijdstip appen. Als het morgen een beetje goed weer is, gaan mijn vriendin en ik met de paarden naar buiten. :) Daar voel ik me beter bij dan in die bak, even weg uit die nare sfeer en heerlijk uitwaaien. Het was haar idee en ik heb opeens een stuk meer zin om naar stal te gaan.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 04:04

Inderdaad gewoon even lekker relaxed naar buiten. Weer is er goed zat voor!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 05:34

Veel plezier morgen, geniet zeker van je buitenrit!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 06:22

Veel plezier vandaag. Ik hoop dat je lekker weer hebt. En lekker met je neus omhoog hoor (kun je gelijk die heeeeeerlijke lentelucht inademen!)

Iris02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 07:33

Ik lees al vanaf het begin mee en ik moet zeggen... Wat en VERSCHRIKKELIJKE TRUT is die vrouw. Ik hoop dat het allemaal weer goed afloopt voor jullie. Veel plezier met je buitenrit morgen!

En vergeet niet je spullen goed op te bergen.
Laatst bijgewerkt door Iris02 op 12-04-16 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 07:39

Littera schreef:
Vjestagirl schreef:

Dit ga ik doen. :)

Ik bewaar inderdaad alle berichten. Zelf heb ik de indruk dat het een soort kliek is die ze stuurt, het zijn namelijk steeds dezelfde mensen die rond hetzelfde tijdstip appen. Als het morgen een beetje goed weer is, gaan mijn vriendin en ik met de paarden naar buiten. :) Daar voel ik me beter bij dan in die bak, even weg uit die nare sfeer en heerlijk uitwaaien. Het was haar idee en ik heb opeens een stuk meer zin om naar stal te gaan.

Goed zo! Veel plezier met buiten rijden. Lekker genieten, want daarvoor rijd je immers paard. Ook met de rest van je post ben ik het helemaal eens. Maar eens even afwachten en de man tijd geven. Kun je altijd over paar dagen vragen hoe de stand van zaken is of de eigenaar van het paard er naar laten vragen.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 08:08

Veel plezier vandaag. Laat je niet kisten. :)

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 08:11

Ik vind dat je supervolwassen en goed reageert.
Laat je inderdaad niet doe en sta boven hen, ga je niet verlagen tot hun nivo, maar zo te lezen doe je dat ook niet. Heel goed van jou.

Veel plezier met je paardje vandaag en geniet er maar lekker van.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 08:44

Heb net even je topic doorgelezen, jeetje wat een situatie! Ik hoop dat die stalbaas toch een beetje meer voor jou begint mee te werken, dit mag toch zo niet blijven doorgaan!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:01

Ik volg de hele situatie al een tijdje.. ongelooflijk hoe laag mensen kunnen zinken. Jammer dat ze allemaal naar de beschuldiger luisteren. Maar je zei het al zelf ze is vanaf het begin bezig je zwart te maken, dus ze heeft tijd genoeg gehad om iedereen tegen je op te zetten...

Ik ben positief verrast over de reacties op bokt. Veel steun en lieve reacties. Kan me heel goed voorstellen dat je je gesteund en sterker voelt door al deze berichtjes! Leuk!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:47

Heb al eerder aangegeven waarom dit figuur zoveel meelopers heeft, net als het pesten bij kinderen, ze lopen achter de sterkste aan want ze weten dat ze het volgende pispaaltje zullen zijn als ze partij kiezen voor ts. Heel krom maar zo is het wel, ts doet precies het juiste, laat zich niet uit de tent lokken en blijft zelf netjes en vriendelijk, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hoe dichter bij je je vijanden houd hoe beter je ze kunt bestrijden.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 11:29

Wat een rotsituatie TS, het lijkt wel een kleuterschool daar. Als ze weer wat doet, houd dan in ieder geval in je achterhoofd dat je ongeveer heel Bokt achter je hebt staan! Jij bent hier degene die zich volwassen gedraagt.

Ik snap echt niet waar dit soort mensen het vandaan halen. Jij draagt geen sporen, ze heeft 0,0 bewijs, en zelfs bewijs dat je het niet gedaan hebt. En nog steeds is er een groepje meelopers die er blind achteraan huppelen.

IQ op kamertemperatuur zullen we maar zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 11:35

bigone schreef:
Heb al eerder aangegeven waarom dit figuur zoveel meelopers heeft, net als het pesten bij kinderen, ze lopen achter de sterkste aan want ze weten dat ze het volgende pispaaltje zullen zijn als ze partij kiezen voor ts. Heel krom maar zo is het wel, ts doet precies het juiste, laat zich niet uit de tent lokken en blijft zelf netjes en vriendelijk, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hoe dichter bij je je vijanden houd hoe beter je ze kunt bestrijden.

Zo werkt het inderdaad, maar dat maakt het nog niet okay... Maw, je zal je dus altijd moeten 'inlikken' bij de sterkste om 'mee te mogen doen'. Ik pas daar echt voor. Liever eerlijk en oprecht, dan een laffe meeloper. Sterkte TS, ik vind je echt super verstandig en hoop dat de staleigenaar ook het licht ziet binnenkort: zal voor hem ook lastig zijn.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:30

Picasso schreef:
bigone schreef:

Zo werkt het inderdaad, maar dat maakt het nog niet okay... Maw, je zal je dus altijd moeten 'inlikken' bij de sterkste om 'mee te mogen doen'. Ik pas daar echt voor. Liever eerlijk en oprecht, dan een laffe meeloper. Sterkte TS, ik vind je echt super verstandig en hoop dat de staleigenaar ook het licht ziet binnenkort: zal voor hem ook lastig zijn.

Dat klopt maar bij volwassen mensen mag je wat meer verwachten dan meelopen met de meute.
Als iemand iets zegt over iets waar ik het niet mee eens ben dan zal ik dat aangeven aan die persoon.
En als je dan merkt dat het een hetze wordt, 1 groep tegen 1 persoon, dan neem ik toch aan de er wel 1 verstandige op stal is die zegt jongens waar zijn jullie mee bezig!
Het is toch geen kleuterschool meer?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 13:42

Natuurlijk deugt dit niet, in geen enkel geval maar mijn post was alleen maar om aan te geven hoe het spelletje werkt. Mean Girls 3 , ik zou het ook nooit accepteren maar dat komt omdat ik als klein meisje wel eens gepest ben en nu, na vijftig jaar krijg ik nog steeds jeuk in mijn vuisten als ik zo iets lees.