Overigens hoop ik deze zomer mijn BE rijbewijs te halen! Mijn vader moet nu eigenlijk altijd voor mij rijden als we ergens met de trailer naar toe gaan en aangezien hij ook gewoon werkt en een sociaal leven heeft, vind ik het nogal banketstaaf om hem elke keer te vragen
En het is natuurlijk een stuk leuker om zelf op pad te gaan! Een trekauto hebben we gelukkig al, die heeft mijn vader toen speciaal gekocht.Overigens een leuke bijkomstigheid. De laatste tijd zijn we zo vaak met de trailer weg geweest, dat Zara er bijna bij staat te zuchten voordat ze erop loopt
Voorheen was ze nog wel eens eigenwijs en bleef ze gewoon stokstijf staan. Nu is het vooral een 'Pff.. Waar gaan we nu weer heen'
) en sinds vanmorgen ook gedorst. Het is even poedersuiker met dit warme weer, maar we moesten wel. Op de gastroscopie bleken er toch nog twee maagzweer plekjes te zitten die pijn kunnen veroorzaken. Probleem gevonden dus! Verder zag de maag er goed en netjes uit vergeleken met de vorige keer. We hebben nu weer GastroGard meegekregen en verder was de dierenarts wel heel tevreden over mijn voerbeleid. We hebben afgesproken dat, op het moment dat ze weer een terugval lijkt te hebben, ik contact opneem met de kliniek.
" Ik had het eigenlijk moeten filmen want het zag er heel komisch uit. Vooral omdat ze net als de honden gewoon mee liep over het terrein en terug naar haar stal kwam 
Door het slechte weer afgelopen week eigenlijk weinig gereden, paar keer gelongeerd. Toch maar besloten om gisteren nog even te gaan springen om nog extra te oefenen. Donderdagavond hebben we onze eerste springles met echt springmateriaal. Laatste keer thuis springen nog even geïmproviseerd met het materiaal wat we hebben om nog even iets hoger te bouwen. Helaas heb ik haar springhandleiding nog niet goed kunnen lezen, want ze springt 9 van de 10 keer niet hoog genoeg en gooit de hele hindernis omver. Ze weigert in ieder geval nooit en red zich op alle afstanden wel