Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MorganeR schreef:Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar aan een paard hebben terwijl ik nauwelijks tijd heb heb ik ook niks.
Ik kijk in ieder geval wel al langzaam rond naar wat er te koop staat hoor, dat zeker.
ilonamandjes schreef:MorganeR schreef:Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar aan een paard hebben terwijl ik nauwelijks tijd heb heb ik ook niks.
Ik kijk in ieder geval wel al langzaam rond naar wat er te koop staat hoor, dat zeker.
Als je nu al weet dat je geen/ weinig tijd hebt... zou ik het niet doen.
Ik heb nu al als ik een dag niet kan of eens op moet schieten, dat ik me daar 'schuldig' over voel.
En als je eenmaal een paard hebt, wil je daar juist heeel veeeel tijd mee doorbrengen....
Althans, zo ervaar ik het
ilonamandjes schreef:Als je nu al weet dat je geen/ weinig tijd hebt... zou ik het niet doen.
Ik heb nu al als ik een dag niet kan of eens op moet schieten, dat ik me daar 'schuldig' over voel.
En als je eenmaal een paard hebt, wil je daar juist heeel veeeel tijd mee doorbrengen....
MorganeR schreef:Ik heb nu meer dan genoeg tijd, en hoogstwaarschijnlijk met mijn studie ook. Maar dat tijdens mijn studie wil ik iets zekerder weten dan "hoogstwaarschijnlijk". Van de andere kant ben ik ook een dikke twijfelkont.
[url]_O-[/url] xSlvna schreef:ilonamandjes schreef:Als je nu al weet dat je geen/ weinig tijd hebt... zou ik het niet doen.
Ik heb mijn paard lekker in een kudde staan die ze leuk vind, in hoog gras, op een grote wei met schuilmogelijkheden. Je doet een paard echt geen plezier met mensen aandacht, alleen met het eten erna. Geloof maar dat een paard je niet mist als hij niet opgesloten staat op stal.
dus nee ik WEET dat hij me niets mist... het punt is, dat ik hem mis!
XLeandrosX schreef:MorganeR schreef:Ik heb nu meer dan genoeg tijd, en hoogstwaarschijnlijk met mijn studie ook. Maar dat tijdens mijn studie wil ik iets zekerder weten dan "hoogstwaarschijnlijk". Van de andere kant ben ik ook een dikke twijfelkont.
Goh? Echt? Jij een twijfelkont? Was me nog niet opgevallen in dit topic.....[url]_O-[/url]
ilonamandjes schreef:xSlvna schreef:Ik heb mijn paard lekker in een kudde staan die ze leuk vind, in hoog gras, op een grote wei met schuilmogelijkheden. Je doet een paard echt geen plezier met mensen aandacht, alleen met het eten erna. Geloof maar dat een paard je niet mist als hij niet opgesloten staat op stal.
Mijn paard staat ook 24/7 buiten met soortgenootjes etcdus nee ik WEET dat hij me niets mist... het punt is, dat ik hem mis!
![]()