Weidebloem schreef:Denk dat de titel van het topic beter:"mensen met paarden hebben niet veel geld meer" kan heten.
Heb je wel een goeie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Ze zijn winddicht en houden daardoor je eigen lichaamswarmte vast.
Helpt mij absoluut tegen koude.
En heb dus geen last van schuren op mn leren zadel.
Liannetje86 schreef:Maar sommige mensen doen gewoon heel snel die aannames :p
De meest vervelende is altijd dat mensen zeuren dat paarden zo deur zijn en waarom heb je er één blabla... zelf een pakje peuken per dag roken, veel uitgaan, alles met de auto doen... en meer kwijt zijn aan dat dan ik aan mijn paard
Desiree schreef:Liannetje86 schreef:Maar sommige mensen doen gewoon heel snel die aannames :p
De meest vervelende is altijd dat mensen zeuren dat paarden zo deur zijn en waarom heb je er één blabla... zelf een pakje peuken per dag roken, veel uitgaan, alles met de auto doen... en meer kwijt zijn aan dat dan ik aan mijn paard
KLopt. Ze zijn buitenstaander, maar vellen toch een oordeel en zelf zijn ze inderdaad geen haar beter.
Maar zo zijn mensen he.
Dit is hetzelfde als afgunst. Men ziet altijd alléén wat je hebt. Men ziet níet wat je niet hebt, ook niet wat je er voor moet doen of juist voor moet laten.
PinkPrincess schreef:Zoals de meeste mensen moet er keihard gewerkt worden en veel voor worden gelaten om een paard te houden. Er zijn uitzonderingen natuurlijk![]()
Wanneer er tegen mij gezegd wordt. Paard is toch veel te duur. tja, nou en ik werk er zelf voor.![]()
en zoals hierboven wordt aangegeven. Pakje peuken per dag is in de maand ongeveer net zoveel als stalgeld
Desiree schreef:Hier op het platteland laten ze een hond gewoon afmaken als hij aangereden wordt en ze de operatie te duur vinden. Aan de andere kant moet er wél mee gebroodfokt worden, want dat levert geld op.
Belachelijk volk.....
kwita schreef:Desiree schreef:Hier op het platteland laten ze een hond gewoon afmaken als hij aangereden wordt en ze de operatie te duur vinden. Aan de andere kant moet er wél mee gebroodfokt worden, want dat levert geld op.
Belachelijk volk.....
Nou hier op het platteland met buitenlui en boeren gebeurt dat niet, dan heb je het niet over paardenmensen maar mensen met paarden....
Niet alle boeren en buitenlui zijn meteen uitbuiters waar het niets mag kosten!
PinkPrincess schreef:Maargoed is ook wel verschilt tussen boeren wie werken met vee of een paardenhouder.
De paardenhouders wie het zo doen met de paarden Desiree, hebben vaak ook slachtdieren op stal staan en geen sportpaarden want dan zou deze methode veel te duur zijn.
Jetta schreef:Er wordt dik geld verdiend in de paardenwereld en dik geld uitgegeven. Ik heb al jaren een paard. Ik geef allen om spullen van goede kwaliteit. Geen setjes en modeprullen. De dierenartskosten kunnen hoog zijn. Als de dierenarts nodig is, geef ik het daar wel aan uit. Mijn paard komt niets tekort. Daarnaast zouden veel mensen kunnen besparen op fysio- en osteotherapeuten, als ze eens wat kennis tot zich nemen over paarden en hun bewegingsapparaat en een goede instructeur zoeken, die niet naar de krul aan de voorkant en de eisen van de jury kijkt.
Al die mensen die keer op keer hun paard in de kreukels rijden en steeds een therapeut laten komen om het dier weer te fixen....te triest voor woorden.