Ik had mensen die heéél graag wilden komen maar moesten vanaf de andere kant van nl komen dus konden niet eerder dan het weekend. Afspraak gemaakt, werd ik daarna gebeld door anderen die ook heel graag wilden komen maar ze konden eerder en drongen aan. Heb ze meteen gezegd dat die anderen eerste keus hadden maar dat ze mochten komen. De andere partij netjes gebeld en op de hoogte gesteld, die schrok er enorm van en wilde al bijna in de auto stappen maar heb ze verzekerd dat ik ze niet zou verkopen omdat zij eerst waren.
Anyway, de 2e partij kwam langs, waren tevreden, deden een bod waar ik om moest lachen want had ze al gezegd dat die anderen eerste keus hadden en in die situatie zou hij zeker niet weg gaan onder vraagprijs. Vervolgens bood hij boven de vraagprijs en wilde direct terugkomen om te halen.
Ik zal eerlijk toegeven dat het verleidelijk was, zeker gezien het veel geld was voor een paard met een bemerking.
Volgende dag is de andere partij geweest en waren er helemaal weg van. Vroegen me hoe het ging met de andere partij en ik vertelde dat zij boven de vraagprijs hadden geboden, vervolgens wilde zij dat ook geven omdat ik hem voor ze had vastgehouden
Heb ik niet aangenomen overigens, vind het niet meer dan normaal en het waren lieve mensen en klikte super met paard. Kon me niet beter wensen.
Moraal; eerlijkheid duurt het langst, eerlijkheid wordt beloond? Ofzo

Bij €4000 heb je een geïnteresseerde en bij €8000 weer niet, maar bij blanco bedrag zou ik dus nooit weten, dus ben je helaas daarmee een potentiële koper kwijtgeraakt.