Op een ander paard rijden dan je eigen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:07

germie schreef:
kionasuppie schreef:
Wat een leuk idee dit topic! Helaas heb ik geen eigen paard en dus niets te bieden. behalve natuurlijk een gezellige middag!
Wat mij heel gaaf lijkt zijn eigenlijk meerdere dingen: Springen of dressuur op hoger niveau (vanaf M1 ben ik al heeel blij), western en dan met name de basics van reining (heb al enige western ervaring)
En wat mij echt het gaafste lijkt. Zitles! Ik heb geen paard waar dit mogelijk op is en misschien is hier wel iemand die dit wel heeft :D
ik woon in drenthe maar ook overijssel of friesland kan ik prima komen :D

Je mag best eens een sprongetje wagen hoor. En ook de knopjes als appuyeren zitten er op (maar zijn lastig te vinden).

Heel graag! Welke omgeving? :o

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:14

_Nynke schreef:
Leuk initiatief dit!

Ik heb niet echt iets wat ik nog graag wil. Zou grondwerken of Horse Agility echt superleuk vinden!
Maakt in principe niet zoveel uit waar, zolang het maar niet echt aan de andere kant vh land is :P

Ik heb ook niet echt iets spectaculairs in de aanbieding, maar iemand mag best eens een ritje maken op mijn zo goed als bomproeve 8-jarige Fries :)
Kan wel een leuk sprongetje maken (voor een Fries kan ze best leuk springen haha) maar is beter in dressuur en buitenrijden vindt ze helemaal geweldig en dan is ze ook pittig :)

Oh ik kan jou precies aanbieden wat je zoekt en ik zou heel graag op een fries rijden die al onder het zadel is :D heb zelf een 3,5 jarige ruin die nog beleerd moet worden dus mis het stiekem wel een beetje, maar ben bang dat het te ver is :(

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:19

Bommeltje_ schreef:
_Nynke schreef:
Leuk initiatief dit!

Ik heb niet echt iets wat ik nog graag wil. Zou grondwerken of Horse Agility echt superleuk vinden!
Maakt in principe niet zoveel uit waar, zolang het maar niet echt aan de andere kant vh land is :P

Ik heb ook niet echt iets spectaculairs in de aanbieding, maar iemand mag best eens een ritje maken op mijn zo goed als bomproeve 8-jarige Fries :)
Kan wel een leuk sprongetje maken (voor een Fries kan ze best leuk springen haha) maar is beter in dressuur en buitenrijden vindt ze helemaal geweldig en dan is ze ook pittig :)

Oh ik kan jou precies aanbieden wat je zoekt en ik zou heel graag op een fries rijden die al onder het zadel is :D heb zelf een 3,5 jarige ruin die nog beleerd moet worden dus mis het stiekem wel een beetje, maar ben bang dat het te ver is :(

Voor mij is het niet te ver, als het eens doordeweeks (in een vakantie oid) kan :j
Heb gratis ov, dus kom een heel eind :P
Maar denk dat het voor jou wel wat ver is idd.
Maar je bent welkom hoor :j

Ketly

Re: Op een ander paard rijden dan je eigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:03

Zou wel leuk zijn Nynke en Bommeltje als jullie het er voor over hebben om zo'n eind te reizen :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:06

Ja waarschijnlijk gaat het plaats vinden in de herfstvakantie :D ach maar al te graag! Over 2 jaar verhuis ik direct naar Friesland dus reis niets liever zo ver!

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:11

Haha ik vind reizen geen probleem, al helemaal niet als ik gratis reis dus waarom niet :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:19

kionasuppie schreef:
Heel graag! Welke omgeving? :o

Paard staat in Yde/de Punt

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:49

Wat een leuk idee dit! Zou zelf ook heel graag meedoen maar ik heb helaas niets te ruilen :')

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:59

Jolene85 schreef:
Ik bied aan een buitenrit op mijn brave lieve Dizny, is prima op losse teugel en zit+stem contact te rijden. Heb een heerlijk bosgebied dichtbij en ga dan mee op m'n andere poown Boumi. Dizny is een Epony en is alleen ongeschikt voor angstige ruiters (daar wordt hij bang van en weigert dan te lopen).

Zou zelf graag een keer op een groot paard willen rijden of een Rocky..dat lijkt me zooo gaaf...of een IJslander die kan tolten, dat lijkt me ook een super ervaring!

Omgeving Rotterdam!

Dit had me echt ontzettend leuk geleken en nog dichtbij ook! Maar zoals ik al zei heb ik helaas niets te ruilen -O-

Ik heb wel een redelijke camera dus als iemand zou willen zou ik in ruil wel wat leuke foto's willen maken ik ben niet heel goed dus verwacht er niet te veel van :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:54

Bommeltje_ schreef:
Ja waarschijnlijk gaat het plaats vinden in de herfstvakantie :D ach maar al te graag! Over 2 jaar verhuis ik direct naar Friesland dus reis niets liever zo ver!

Heel gaaf! Er gaat niks boven Friesland.. :D

Tom123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:22

Heb je al een advertentie op marktplaats geplaatst? Het is indd een super goed idee. Je leert er ook super veel van /3

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:37

Leuk topic...
Wat mij super gaaf lijkt op een paard die hoog in de sport rijdt waar alle knopjes netjes opzitten. En dan een vliegende galopswissel te ervaren. Dat lijkt mij zooo gaaf.

Ik heb alleen een springgefokte merrie die drie maanden onder het zadel is te ruil :p

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:43

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:51

Staan er bij anderen nog afspraken op de planning? :D En nog mensen die evt. mijn aanbod wat lijkt?

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:14

Lijkt me heel leuk Ketly ik rij niet zoveel, omdat mijn jonkie nog niet ingereden is en ik mijn welshje niet teveel wil belasten. Ik heb jou alleen geen rijpaard te bieden :( ik ben wel Freestyle Instructeur in opleiding dus een lesje zou ik ervoor terug kunnen geven, maar ik weet niet of je dat wat lijkt ;)

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:55

Ik heb een leuke jonge western paint, met alle basis knopjes (als meneer niet in een tienerbui zit dan :j ) Hij begint reageren op been en neckreining steeds beter op te pakken, en heeft een heerlijke vlakke draf en galop wat lekker aan de lange teugel kan. Als hij niet zo een bui heeft, is hij ook heerlijk buiten te rijden :D
Ik zou graag meer grondwerk en NH leren (komt Bommeltje voor langs als we een datum kunnen vinden :P) maar zou ook graag leuke foto's van hem hebben! Hij staat in Groenekan, aan de rand van Utrecht

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:00

Elegance_ schreef:
Leuk topic! Ik heb een 7 jarige Fjord in de aanbieding die western is bereden doe vaak trail oefeningen met haar, ook kan ze vrijheidsdressuur. Ze houd erg van knuffelen en haar zoon van 1 jaar ook :) ze staan in Ede

Ik zou graag willen buitenrijden (evt met vriend die ook een beetje kan rijden) of mennen (heb ik al ervaring mee maar al lang niet meer gedaan :D)

Iemand die intresse heeft? :) hoef niet per se te ruilen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:47

Wat een leuk topic!

Ik zou heel graag een keer willen mennen. Dat lijkt me echt super leuk.
Ik woon in Zuid-Friesland.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:54

Wat leuk dit!

Heb zelf niks om te 'ruilen' maar ik zou heel graag een keer willen rijden op een springpaard. Heb nooit echt les erin gehad, maar vind het zo leuk om te doen. In noord holland :D Western lijkt me overigens ook gaaf om eens te doen! Vind het ook niet erg om er iets voor te betalen omdat ik niks te ruil heb.
Niet geschoten is altijd mis laat ik maar zeggen.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:51

Woont er iemand in overijssel?

Ik zou rijdem het leukst vinden maar andere dingen zijn ook welkom :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:01

Bommeltje_ schreef:
Lijkt me heel leuk Ketly ik rij niet zoveel, omdat mijn jonkie nog niet ingereden is en ik mijn welshje niet teveel wil belasten. Ik heb jou alleen geen rijpaard te bieden :( ik ben wel Freestyle Instructeur in opleiding dus een lesje zou ik ervoor terug kunnen geven, maar ik weet niet of je dat wat lijkt ;)

Oh sorry helemaal vergeten te reageren :+ Je bent welkom hoor, maar dacht dat je ook naar Nynke al ging toch? :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 23:19

Ketly schreef:
Bommeltje_ schreef:

Oh sorry helemaal vergeten te reageren :+ Je bent welkom hoor, maar dacht dat je ook naar Nynke al ging toch? :D

Ja maar vind het niet erg om nog een keer naar Friesland te komen hoor :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 23:30

Ik heb een paard die iedereen die een beetje kan rijden meeneemt over een hindernis van 1.20. Zeker als ik het mooi opbouw in een lijntje. In ruil daarvoor zou ik weleens achter een draver willen zitten of tolt en telgang op een ijslander. Paard staat bij Zwolle

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 16:09

Ik woon in Zwolle, heb een shetlander voor de sulky te ruil. Ik zou graag eens met iemand anders mee willen mennen of een fotoshoot. Je hoeft niet perse te ruilen. Ben vaak op zoek naar mensen die mee willen met de kar

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:14

ik zou het ook heel leuk vinden om eens samen met iemand te mennen. heb zelf pony en sulky zou het leuk vinden als nog een menner eens een gezellige rit wil maken!