Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat we dubbel zo hard aan het werk konden, dus Steef vragen er op te gaan tot mijn woede gezakt was liet ik maar uit m'n kop....
Jaopie begint nu écht een uitdaging te worden. Niet zo zeer die uitspattingen zien te voorkomen, dat is volgens mij gewoo te laks mismanagement van mijn kant, maar juist ook het potentieel er nu in de lessen uit te rijden...
. Oeps, je paard los rondrennend over de weg is voor mezelf altijd een doemscenario geweest. Ivm veiligheid voor anderen en je paard echt niet wat je wilt. Maar gelukkig is het beperkt gebleven tot een modderbad
.
. 

Ik ben me al wel bewuster van mijn zitmoment in draf geworden, dat helpt ook een hoop.
.KoudbloedKim schreef:De reden dat Maarten tijdenlijk zijn beugels wat korter heeft, is omdat hij veel moeite had om zijn hakken uit te drukken.
Ik heb hem toen geadviseerd om eerst dat eens te gaan oefenen, omdat hij zijn hakken maar bleef optrekken en zijn hele houding daardoor veranderde.
Maar denk ook dat Maarten nu wel weer terug kan naar langere beugels.

Wat was dát irritant! Probeer dan maar eens je oefening correct door te rijden.