Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tiwi1969 schreef:Mijn paard heeft geen dekens en dus een dikke vacht met veeeeeel zand en modder. Net een schnitzel, helemaal gepaneerd.
Al lijkt het mij voor een paard met een deken wel fijn om even geborsteld te worden, hij kan immers niet zo fijn rollen als zonder deken.
Janine1990 schreef:Jetta schreef:Ook weer heerlijk gesloeberd vandaag. In de binnenbak wel te verstaan!Er kwam al een keurige dressuurruiter kijken....een beetje verbaasd dat mijn sloeberacties heel succesvol waren. Ook sloeberaars kunnen netjes aan de teugel wijken. Ik sloeberde boomloos western en ook nog bitloos. Waar gaat dat heen?...
Wat een denigrerende reactie zeg...
Zei de 'keurige dressuurruiter' dat? Of was dat jouw interpretatie van iemand die oprecht interesse toont?
Kennelijk is het voor sloebers net zo moeilijk of zelfs moeilijk om te leven en laten leven als voor ieder ander... Valt me een beetje tegen van het soort dat meent zich van niemand iets aan te trekken.
mrie schreef:Tja het is jouw vooroordeel dat "sloebers" een soort is dat meent zich van niemand iets aan te trekken. Sloebers zijn ook maar gewoon mensen hoor.
MuttleyMarty schreef:Op de een of andere manier kunnen mensen zonder vlekken van stal komen, mij echt nog nooit gelukt. En inderdaad, zaterdag reed ik in de binnenbak, iedereen prachtig in set en ik rijd met een paars dekje, donkergroene peeskappen, een blauwe broek en een zwart shirt. Hoe bedoel je niet matchen?
sommige kijken je dan meteen zo raar aan, omdat je niet in set rijdt, wat een gezeur....
Sizzle schreef:Ik heb ooit 1 keer mijzelf heel hard moeten knijpen om niet enorm te gaan lachen.
Een stalgenootje (tiener) vroeg of ik een bepaald kleur dekje had (weet niet meer welke kleur) want ze wilde gaan rijden en had geen dekje. Ik bood haar een paars dekje aan, maar dat wilde ze niet.
Toen ik vroeg wat het probleem was kwam eruit dat dit niet bij haar rijbroek en peesbeschermers paste, dus ging ze maar liever niet rijden.......
Janine1990 schreef:Jetta schreef:Ook weer heerlijk gesloeberd vandaag. In de binnenbak wel te verstaan!Er kwam al een keurige dressuurruiter kijken....een beetje verbaasd dat mijn sloeberacties heel succesvol waren. Ook sloeberaars kunnen netjes aan de teugel wijken. Ik sloeberde boomloos western en ook nog bitloos. Waar gaat dat heen?...
Wat een denigrerende reactie zeg...
Zei de 'keurige dressuurruiter' dat? Of was dat jouw interpretatie van iemand die oprecht interesse toont?
Kennelijk is het voor sloebers net zo moeilijk of zelfs moeilijk om te leven en laten leven als voor ieder ander... Valt me een beetje tegen van het soort dat meent zich van niemand iets aan te trekken.
Anoniem schreef:Ik denk dat deze foto wel een mooie combi is van ons sloeberwedstrijdduo die een paar pagina's terug een eigen hokje gekregen had
Wij als fanatiek wedstrijdduo hebben afgelopen zondag door de modder gecrossed in het bos, maar wél perfect in de knotten
[ Afbeelding ]
Ik ben nogsteeds van mening dat beide types ook prima samen kunnen