Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik meld mij ook, ik heb een new-forest pony van ongeveer 35 jaar.

[JITP] Cross met Monty!
vandaag heerlijk een crosstraining gereden in de mortel. Morgen en overmorgen de wedstrijd.
.

Hier ook een paar oudjes, soort van verzorgpony's (van familie, maar kom daar echt bijna elke dag&doe alles met de paarden daar dus soort van m'n eigen
)
Kruising welshxhackney van 1m20 hoog. Toen ze 18 was en ik net 8 ben ik haar gaan rijden, ken haar al m'n hele leven. Toen was ze nog steeds een pittige tante, bokken steigeren alles
Veel wedstrijden gereden, uiteindelijk L2 met genoeg punten voor de M1, maar toen werd ik toch echt wel te groot en L springen met genoeg punten voor de Z die er niet is voor die kleintjes
Toen ze 20 was sprongen we 1m10!!
Nu hobbelt ze zo af en toe rond met m'n nichtje & ik wandel nog regelmatig met haar in het bos, of gewoon lekker poetsen! Ondanks haar leeftijd nog steeds een pittige tante die haar 'mannetje' wel staat haha
Heel speciaal paardje

Maar o.a. peesblessures. Sinds 2 weken neem ik haar weer mee op stapritjes, 1x per week 10 minuten stappen in het bos & dat vinden we beide geweldig!
Ze loopt in draf/galop niet zuiver, nog steeds niet, maar ze is wel vrolijk en galoppeert ook echt wel eens door de wei. Verder is ze dus lekker met pensioen. Geweldige merrie, geen makkelijk dier maar ze is echt m'n once in a lifetime horse, kan/kon álles met haar, van crossen tot tuigloos rijden! 

.