Haha, die bob, al menig paard onder zijn kont gehad. Is die eigenlijk ooit als eens eraf gevallen?
In het begin is BoB bewust los en valt hij soms expres op de grond, maar zodra hij in het zadel zit kan hij er niet meer afvallen. Daarom zijn we zo blij met hem
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-14 19:15
Ik hoop vanavond nog een verslag te kunnen typen. Mijn laptop werkt niet mee en via de telefoon is het irritant om foto's te plaatsen
Na een lekkere poetsbeurt gingen we de longeerbak in..
Daarna mocht hij lekker met zadel warmlopen Oja, en met losse beugels dit keer!
Lekker galopje!
Drafje!
Gekke bekken trekken
Heerlijk relaxed!
En toen, tsja toen moest ik eigenlijk de beugels bij elkaar gaan binden zodat Bob erop kon. "Tenzij ik erop zou willen.." Dit was niet serieus bedoelt natuurlijk Maar doordat ik zei "Ik vind het prima", hebben we eens geprobeerd om te kijken hoe hij het vind als ik druk geef op het zadel en hij dan moet lopen.
Hier kreeg ik uitleg over waar ik mijn handen moest houden en waar ik moest drukken. Een paar keer mocht ik me opdrukken tot ik op mijn tenen stond, en weer zakken. Dit deed hij heel prima!
Nu was het de bedoeling dat ik druk zou houden op het zadel en dat we gingen lopen. Dus lopen maar..
Paardlief lette op, maar het was niet echt boeiend bleef echt keurig lopen en staan wanneer dat moest. Dus weer op de plaats gezet na een paar rondjes, weer uitleg gekregen waar ik nu mijn handen moest gaan houden.. wánt hij (Cor dus) zou mij een beetje op gaan tillen! Wel maar een klein stukje, puur voor het gevoel!
Weer een stukje lopen..
En nog een keertje!
En een laatste keertje..
Knap paard & arme Cor Maar dat ging dus echt super! Bob, die de hele tijd in het midden van de bak lag te wachten, wilde nu ook wel graag!
Bob zegt "Hoi!" tegen zijn fans
En daar zit ie weer!
Nog even alles goed op z'n plaats doen, maar dat maakt Fiëgo steeds minder uit!
Go Bob!
Drafje met Bob!
Vrolijke pup
Bob ging vandaag zelf sturen!
Paardlief was helaas de andere kant op gegaan dan de bedoeling was, vandaar dat het halster zo zit Maar het was al spannend zat met Bob z'n armen, dus dan maar lekker op deze hand laten lopen voor nu. Daarna heeft ie ook braaf z'n rondje andersom gedaan
Als Bob van z'n rug af komt krijgt ie altijd heel hardhandige kusjes
En dat terwijl Bob alleen wil knuffelen..
Gelukt!
Mochten er vragen zijn, stuur dan gerust een PB naar mij of nog beter.. naar rhijnauwen!
HEEI BOB!! Wat is Bob toch een super ruiter! Die heb je goed leren rijden rhijnauwen ! En jou paard, het blijft een mooi dier
Nickyyyy
Geplaatst: 18-04-14 23:32
Jeetje hij pikt het toch allemaal verdomd snel op! kan niet anders als dat het vertrouwen ook aan het groeien is!
Knap paard en voor je het weet zit je erop joh! En uit ervaring kan ik ke vertellen dat je 2 weken later nog steeda ergens hoog op een roze wolk leeft! Ik zit er nog steeds namelijk Voorlopig nog niet van plan eraf te komen
Het wordt zowaar eentonig, maar wat gaaf! Wat doet die het zo braaf.
Het lijkt nogal eentonig, is het misschien ook.. maar voor hem is alles zo spannend! Zie je niet op de foto's terug, maar hij stresst hem soms nog behoorlijk en zweet elke keer behoorlijk. Voor hem blijft dit echt spannend. Bob accepteert hij goed aan zijn rechterzijde, dan kan hij er al snel rechtop op worden gezet. Maar aan zijn linkerzijde vindt hij het echt heel erg eng. Vandaag zijn we daar weer een stapje verder mee gegaan met Bob!
Jol; geen idee! Eerst moet ie Bob wat meer gaan accepteren aan zijn linkerzijde dus Ik ga zo beginnen aan't verslag