Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Craignethan schreef:Zijn die stukken in de krant ook op internet na te lezen?
Hoe is het nu met de merrie?
omax schreef:wel een raar stuk in de krant op de voorpagina dat klopt al niet, en dat stuk bij stad en streek staan gewoon namen bij, maar niet die van hem.raar dat ze dat er zomaar inzetten
FlairS schreef:Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest isWij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is.............
Gulpje"]
[quote="FlairS schreef:Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest isWij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is.............
spokey"]
[quote="Craignethan schreef:Zijn die stukken in de krant ook op internet na te lezen?
Hoe is het nu met de merrie?
kuzzz_4_you schreef:in de telegraaf van vandaag staat dat ze de slachter van twente op het spoor zijn (is een hele bruikbare tip binnen gekomen)
dus hoe meer aandacht je hier aangeeft des te beter
opruimen die sukkels zielige figuren
Marianne schreef:Maar de Telegraaf is wel de enige krant die gelukkig veel aandacht besteedt aan dierenleed.
Ik wens iedereen op de stal van Flair S veel sterkte. Het lijkt me bijzonder traumatisch om dit mee te moeten maken. Zeker nu die gek alweer op vrije voeten is!