Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:44

Zijn die stukken in de krant ook op internet na te lezen?

Hoe is het nu met de merrie?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:47

Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel goedkomt met je merrie ! en ik hoop ook dat die man ( als je dat nog een man kunt noemen ! ) een flinke straf krijgt, hoewel dat niet zal gebeuren hier in nederland , omdat dieren worden gezien als DINGEN voor de wet .. Boos! Boos!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:57

Craignethan schreef:

Ik kreeg net een smsje van Nirvana S dat ze toch maar heeft besloten om de veearts ernog een keertje naar te laten kijken.

Waarschijnlijk is de veearts ernu. Misschien dat Flair S strakjes wat meer weet.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:00

omax schreef:
wel een raar stuk in de krant op de voorpagina dat klopt al niet, en dat stuk bij stad en streek staan gewoon namen bij, maar niet die van hem.raar dat ze dat er zomaar inzetten

Ik heb die krant hier niet, maar wat klopt daar niet aan? En ze zullen zijn naam erniet bij hebben gezet omdat het onderzoek nog loopt.

Wat dat van Wilma betreft, je kan het altijd vertellen aan de politie, zeker als je veearts een verklaring kan geven. Maar de kans dat hij daarvoor gestrafd word is klein, want hij moet dan natuurlijk eerst bekkenen dat hij degene is die dat heeft gedaan, en hoogstwaarschijnlijk zal hij dat toch ontkennen.

nog veel sterkte voor de rest Ach gut

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:02

FlairS schreef:
Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest is Verward Wij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is............. Boos!

Wat vreselijk Flair... Verdrietig

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 14:04

Inmiddels komt er nog het een en ander bovendrijven.2 jaar geleden kregen we een nieuw paard op stal;een ruin Een paar dagen later stond een van de merrie's van een klant met een opgezwollen vagina en bloedend op stal.Als schuldige werd toen de ruin aangewezen,maar wie zegt dat het toch niet die malle Eppie geweest is?Ook hier weer geen bewijzen...... Verward

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:05

Gulpje"]
[quote="FlairS schreef:
Er is bij mij de afgelopen dagen(vanaf de merrie bij de buren)van alles door mijn hoofd gegaan en ik ben er nu eigenlijk zeker van dat hij 5 jaar geleden ook bij ons geweest is Verward Wij hadden toen een kleine pony,die al heel oud was;Wilma.Op een ochtend kwam ik op stal en stond Wilma'tje met haar dekje terug geslagen op stal.Nou zijn sommige paarden echte kunstenaars met dekken,maar een dek op zijn kont terugslaan lukt ze echt niet.Ik vond het heel vreemd,maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.Op een andere ochtend stond Wilma bloedend uit haar schede op stal.Toen de veearts er was,was ze al in coma,en heeft ze haar uit haar lijden verlost.De veearts en ook wij gooiden het toen op haar leeftijd,ze was per slot zo rond de 35,maar sinds het bloederige verhaal van vorige week heb ik ernstige twijfels of het wel haar leeftijd geweest is............. Boos!

Wat vreselijk Flair... Verdrietig
[/quote]

Lijkt me echt vreselijk als je daar nu achter komt, wat er 5 jaar geleden misschien wel ECHT is gebeurd, terwijl je altijd hebt gedacht dat je pony van ouderdom is gestorven.
En dan kom je er nu achter dat het misschien door misbruik was..
als ik jou was zou ik het melden en met die VA het er over hebben of hij een verklaring af kan leggen

Sterkte

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:05

Malle eppie moeten ze met zijn piemeltje aan de hoogste boom in Nederland knopen, ik word hier gewoon kotsmisselijk van Stoom uit je oren

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:09

Barb schreef:
Malle eppie moeten ze met zijn piemeltje aan de hoogste boom in Nederland knopen, ik word hier gewoon kotsmisselijk van Stoom uit je oren

Helemaal mee eens, hopen dat hij flink gestraft wordt .. Extreme duivel

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 15:08

spokey"]
[quote="Craignethan schreef:

Ik kreeg net een smsje van Nirvana S dat ze toch maar heeft besloten om de veearts ernog een keertje naar te laten kijken.

Waarschijnlijk is de veearts ernu. Misschien dat Flair S strakjes wat meer weet.
[/quote]

De veearts is nu weg en Nirvana staat nu op de antibiotica vanwege de vieze derrie uit haar vagina..Ze heeft op haar achterhand diverse beurse plekken(bloeduitstortingen)die erg pijnlijk zijn.Toch iets meer dan de lichte zwelling die in de politieberichten gemeld is.

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:25

Godsamme Flair, jullie maken wat mee daar, ik volg dit topic al een tijdje, maar wat erg joh! Veel sterkte voor jullie allemaal, en ook voor de beessies natuurlijk!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:41

O, wat verschrikkelijk allemaal. Heb er gewoon kippenvel van.

Wat ik wel heel raar vind is dat hij blijkbaar wist dat jullie sinds het laatste voorval met Sound alarm op de stal hebben. Niet voor niks komt hij pas zijn kunsten vertonen nadat het alarm rond voertijd is uitgeschakeld. Hij moet wel lef hebben ook, want de kans om rond die tijd gesnapt te worden is dus ook zeer groot!!

Woont die figuur trouwens bij jullie vlak in de buurt of zo, dat hij zo regelmatig jullie stal 'bezoekt'?

Persoonlijk zou ik niet voor mezelf instaan als zoiets met mijn merrie was gebeurd.... Ik kan me dus voorstellen dat jullie niet alleen ziek zijn van verdriet om wat jullie dieren is aangedaan de afgelopen jaren, maar ook koken van woede....

Heel veel sterkte, blijf vooral rustig ook al zal dat niet meevallen....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:08

Ja hij woont vlakbij, 3 minuutjes fietsen ofzo..
En hij zal het gerust weten van het alarm, maar als het 4 keer goed gaat wordt je er misschien makkelijker in en met wat drank op krijg je ook veel meer lef dus misschien dacht die dat het wel kon nog ff snel. En als je in stal bent merk je niet zo erg dat het buiten licht word (vind ik) dus misschien was die de tijd wel vergeten ofzo...

Ben benieuwd hoe het in de krant staat, ga ff aan mijn vader vragen of die hem wil kopen Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:09

En idd nu je over al die dingen na gaat denken, zijn ze best wel verdacht... Scheve mond

kuzzz_4_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:36

in de telegraaf van vandaag staat dat ze de slachter van twente op het spoor zijn (is een hele bruikbare tip binnen gekomen)

dus hoe meer aandacht je hier aangeeft des te beter

opruimen die sukkels zielige figuren

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:42

oew,als ze die nog eens weten te pakken,dan kan heel paardminnend nederland weer rustig slapen denk ik!
Ik ga even dat artikel opzoeken!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:23

kuzzz_4_you schreef:
in de telegraaf van vandaag staat dat ze de slachter van twente op het spoor zijn (is een hele bruikbare tip binnen gekomen)

dus hoe meer aandacht je hier aangeeft des te beter

opruimen die sukkels zielige figuren

Ik hoop dat ze hem pakken en een flinke straf geven, zo iets hoort niet in nederland, en ook niet ergens anders levend op de wereld Boos!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 18:29

Morgen is het landelijk nieuws.Ik heb contact gehad met iemand van de Telegraaf en er heeft een fotograaf foto's gemaakt.Ik heb hem op zijn hart gedrukt dat ik niet net zo'n sensatieverhaal wilde als in het Noord Hollands dagblad.Ik heb gezegd dat ik het een te droevig verhaal vind voor sensatie en hij was het met me eens.Ik hoop dat hij zich aan zijn woord houdt!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:34

Hoop voor je dat dat lukt. De Telegraaf staat niet bekend om zn altijd integere berichtgeving .

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:50

Maar de Telegraaf is wel de enige krant die gelukkig veel aandacht besteedt aan dierenleed .

Ik wens iedereen op de stal van Flair S veel sterkte. Het lijkt me bijzonder traumatisch om dit mee te moeten maken. Zeker nu die gek alweer op vrije voeten is!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 19:14

Marianne schreef:
Maar de Telegraaf is wel de enige krant die gelukkig veel aandacht besteedt aan dierenleed .

Ik wens iedereen op de stal van Flair S veel sterkte. Het lijkt me bijzonder traumatisch om dit mee te moeten maken. Zeker nu die gek alweer op vrije voeten is!

Jij en ook Nuv hartstkikke bedankt voor jullie bemoedigende woorden.De hele dag ben je met het gebeurde bezig.We zijn natuurlijk blij dat hij opgepakt is geweest en dat er nu (misschien)eindelijk iets aan gedaan gaat worden Scheve mond
Laatst bijgewerkt door FlairS op 09-12-03 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:17

Ik hoop zo dat er echt iets aan gedaan wordt nu Scheve mond
Gaat het al wat beter met Nirvaantje?
Heel veel sterkte nog hoor,ik geloof dat zo ongeveer iedereen in Heiloo in ieder geval op de hoogte is en dat is maar goed ook!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 19:19

Met Vaantje gaat het nu redelijk.Markies lijkt wel weer aardig de oude.

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:31

Jeetje Flair,

Dat hij waarschijnlijk al veel vaker bij jullie op stal is geweest en aan paarden heeft gezeten. G.V.D. hier wordt ik echt heel boos over.
Ben blij dat nu is vast komen te staan dat HIJ het weer is geweest en dat er alles aangedaan word om hem geen leven meer te gunnen.
Sterkte en succes met alle acties de komende tijd.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 19:32

We zullen jullie steun zeker kunnen gebruiken!