Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
romyyxv schreef:Ik heb met mijn lieve schimmeltje de Brabantse Kampioenschappen gereden in de klasse D/E-M1
1e dag werden we 7e met 192 en 193, dus we mochten door naar de finale dag![]()
2e dag moesten we als eerste starten helaas... Toen 12e geworden met 193 en 186.
Ze deed het zo goed, echt trots op Doortje!

Bij mij valt het dan alleen maar op hoe vuil hij is 
Kvind dat hij n arabierachtig hoofdje heeft!

jolienvdb schreef:Arielle, ben helemaal fan van jouw schimmel!
Ellis: die 2e lijkt wel een beetje op de mijne
Ik ben gisteren gaan springen op verplaatsing, zalig toch zo'n enthousiaste paarden
[ Afbeelding ]

Vervolgens de voeten opgetild en daar de reactie op bekeken. Hierbij waarschuwde ik haar dat hij rechtsachter heeeel hoog optrekt en verkrampt. Ze heeft toen opgemerkt dat hij daar scheef zat. Ze heeft toen wat bewegingen met het been gemaakt en vervolgens weer met het naaldendopje over de hele rug gegaan. En warempel amper pijn reactie meer! Wat een verschil! Vervolgens zijn er nog een soort buigproeven met zijn nek gedaan. Ook hieruit kwam naar boven dat hij linksom niet goed boog omdat het rechts pijn doet. Vervolgens zijn er verspreid over zijn lijf acupunctuur naaldjes geplaatst: bij de mondhoeken, in de onderbenen, boven het oog, in de hals en op de achterhand.