Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeEenhoorn schreef:Ik vind smalle paardjes niets. normale/bredere vind ik dan weer super. vooral met rijden merk ik dat een smal paard wat minder lekker zit, met mijn brede reet
mis dat beest zo erg, aangezien ze 4 jaar geleden opgehaald werd door haar koper en ik er toen dus nooit meer op zou rijden...
lieve kelly casperrr schreef:SuperAssie schreef:Ik heb niks met de 'gewone' paarden, dus 'standaard' sportpaarden als KWPN-ers of eigenlijk elk sportpaard x'D
Ik ben zelf helemaal fan van Haflingers, dus alles wat daarbuiten valt heb ik niet echt iets mee
Wat ik echt nooit zou willen is een Fries, sorry voor mensen met een Fries, maar ik vind er niks aan x'D
En zo zijn er wel meerdere paarden waar ik niks mee heb, maar je kan me beter vragen wat ik wél leuk vind
En een haflinger is niet standard of gewoon?Die zijn toch allemaal blond en dezelfde kleur

Eileen_ schreef:Nou dat os best veel..
ik he echt niks met die standaard engelse sportpaarden (kwpn sporttype, bwp, ...) Zo saai. Hebben vaak ook geen leuke kleuren, en leike kleurem vindik geweldigBen dan wel weer helemaal verliefd op gelders maargoed.
Arabieren vind ik ook verschrikkelijj. Die neuzen zijn t ergstevind ze altijd zo 'arrogant' lijken. Vind ze ook te iel. Zelfde geldt voor die amerikaanse minipaardjes.
Alle lompe rassen (met sokken) heb ik ook niet zo veel mee, zoals tinkers en trekpaarden
Shetlamders en andere minipaardjes vind ik ook nier leuk, wsl omfat je er niet op kan rijden em tja sorry, maar rijden vind ik toch echt t leukste.
Fjorden en haflimgers oude type vind ik ook niet xo mooi. Vind nieuwere type wel leuk. Als t maar niet zo erg is dat t bijna een kwpn lijkt.
Kben best moeilijk
Die arrogante attitude...heerlijk!