Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
paardjes123 schreef:- De cowboy magic spray om je paard wit te krijgen, vind het echt zonde van me geld want het werk amper
- Bandages om mee te rijden, ik denk dat de kans op peesblesurre groter is met bandage dan zonder.
- Zonde van het geld al die merk kleding voor paardrijden, een bodywarmer van de C&A voldoet ook prima
Als ik er langer over na denk kan ik nog wel meer dingen bedenken

noorhermans1 schreef:paardjes123 schreef:- De cowboy magic spray om je paard wit te krijgen, vind het echt zonde van me geld want het werk amper
- Bandages om mee te rijden, ik denk dat de kans op peesblesurre groter is met bandage dan zonder.
- Zonde van het geld al die merk kleding voor paardrijden, een bodywarmer van de C&A voldoet ook prima
Als ik er langer over na denk kan ik nog wel meer dingen bedenken
bij mij doet die cowboy magic het super! ik ben daar zo blij mee!
Blijheid schreef:Ik moest net ook erg lachen om de cookie-cutter rosborstel. Die kan je gebruiken als rosborstel én als uitsteekvorm voor koekjes
http://www.medhorses.nl/%e2%80%9cBloem% ... etail(3949).aspx
ajesca123 schreef:Ik heb een nieuwe voor een 10tje te koop voor je om te proberen en WEDDEN dat je het dan de meest geweldige uitvinding vind? Mijn nieuwe paard zit mega slecht in zijn vacht en verhaard heel slecht. Met die Furminator is dat zo over, kan er per dag wel een kussen afhalen!Ik wil nooit meer anders.
Heel dingen die ik hier hoor zijn er absoluut met een reden. Is alleen een kwestie van smaak, maar dat heeft dus niets met waardeloos/nutteloos te maken
Zoals:
- Slofteugels waardeloos? Nee, goed gebruikt heeft ie zeker waarde, dan is het gewoon nutteloos voor die persoon.
- Paardensnoepjes, tja, vooral de pennymeisjes zijn er gek op. Zijn ook erg geliefd als prijzen bij wedstrijden. Zeker niet waardeloos, wederom weer nutteloos voor die persoon.
- Bandages, heb ik ook niets mee, maar wel eens leuk voor een shoot en prettig om als stalbandage te gebruiken (met bijvoorbeeld koelende klei eronder).
Wat ik kan bedenken wat mij waardeloos en/of nutteloos lijkt zijn de niet-zelf reinigende kalkoenen. Zelf tap en zelf reinigend is zo ideaal en snel, waarom dan nog die omslachtige gebruiken waar je met een borsteltje ieder korreltje zand eruit moet halen?
Persoonlijk vind ik een bitloos hoofdstel nogal nutteloos. Waarom ga je, als je niet met een bit wilt rijden, niet gewoon met een halster rijden? Als je persé leer wil, neem dan een leren halster?
XxSasjuhh schreef:Blijheid schreef:Ik moest net ook erg lachen om de cookie-cutter rosborstel. Die kan je gebruiken als rosborstel én als uitsteekvorm voor koekjes
http://www.medhorses.nl/%e2%80%9cBloem% ... etail(3949).aspx
De link doet het niet

VivaLaVida schreef:ajesca123 schreef:Ik heb een nieuwe voor een 10tje te koop voor je om te proberen en WEDDEN dat je het dan de meest geweldige uitvinding vind? Mijn nieuwe paard zit mega slecht in zijn vacht en verhaard heel slecht. Met die Furminator is dat zo over, kan er per dag wel een kussen afhalen!Ik wil nooit meer anders.
Heel dingen die ik hier hoor zijn er absoluut met een reden. Is alleen een kwestie van smaak, maar dat heeft dus niets met waardeloos/nutteloos te maken
Zoals:
- Slofteugels waardeloos? Nee, goed gebruikt heeft ie zeker waarde, dan is het gewoon nutteloos voor die persoon.
- Paardensnoepjes, tja, vooral de pennymeisjes zijn er gek op. Zijn ook erg geliefd als prijzen bij wedstrijden. Zeker niet waardeloos, wederom weer nutteloos voor die persoon.
- Bandages, heb ik ook niets mee, maar wel eens leuk voor een shoot en prettig om als stalbandage te gebruiken (met bijvoorbeeld koelende klei eronder).
Wat ik kan bedenken wat mij waardeloos en/of nutteloos lijkt zijn de niet-zelf reinigende kalkoenen. Zelf tap en zelf reinigend is zo ideaal en snel, waarom dan nog die omslachtige gebruiken waar je met een borsteltje ieder korreltje zand eruit moet halen?
Persoonlijk vind ik een bitloos hoofdstel nogal nutteloos. Waarom ga je, als je niet met een bit wilt rijden, niet gewoon met een halster rijden? Als je persé leer wil, neem dan een leren halster?
Dat laatste: zon hoofdstel heeft vaak een aansnoerfunctie.. En een halster niet.
Stalbandages zijn ook voor paarden die dikke benen krijgen op stal. Een soort steunkousen
Blijheid schreef:Ik moest net ook erg lachen om de cookie-cutter rosborstel. Die kan je gebruiken als rosborstel én als uitsteekvorm voor koekjes
http://www.medhorses.nl/%e2%80%9cBloem%e2%80%9dCookiecutterrosborstel/product/detail(3949).aspx
littlesannie schreef:sallandval schreef:een praam misschien?
nou als mijn pony elk persoon die haar van haar pijn probeert af te helpen (dry needling, osteo, tandarts, DA) aanvalt dan is een praam toch wel een heeeeleee goeie oplossing. Er komt dan een stofje vrij die rustgevend is ofz? Als ze de praam omheeft stopt ze meteen met trappen en bijten is ook onmogelijk met een praam
Blijheid schreef:XxSasjuhh schreef:
http://www.medhorses.nl/%e2%80%9cBloem%e2%80%9dCookiecutterrosborstel/product/detail(3949).aspx
werkt dit wel?
Ze zijn overigens ook verkrijgbaar in de vorm hart en paard
Citaat:Persoonlijk vind ik een bitloos hoofdstel nogal nutteloos. Waarom ga je, als je niet met een bit wilt rijden, niet gewoon met een halster rijden? Als je persé leer wil, neem dan een leren halster?
Dat laatste: zon hoofdstel heeft vaak een aansnoerfunctie.. En een halster niet.
Stalbandages zijn ook voor paarden die dikke benen krijgen op stal. Een soort steunkousen
knetterhard schreef:Haha vind dat echt onzinnig.. betwijfel altijd, als het niet gewoon een pijn ervaring!